Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Warszawa
3000 cm3
320 KM
0.00 s
Witam
Przygodę z moją Calibrą rozpocząlem jakies 2 lata temu. Samochod został zakupiony w niezbyt dobrej kondycji, więc zaczela sie zmudna praca od podstaw. Rozebranie auta do golej blachy, doprowadzenie nadwozja do doskonalej kondycji pod wzgledem blacharskim. Po zakonczeniu w/w prac, rozpoczelo sie poszukiwanie koloru. Kiedy autko mialo juz blache i lakier zostalo najgorsze ..... skladanie :). Trwalo prawie 3 miesiace. Wydaje mi sie, ze udalo mi sie osiagnac cel jaki sobie postawilem, a mianowicie nie "przebajerowanie" autka. Zreszta zostawiam to waszej ocenie :)
Inne zmiany mech. lifty przedniej maski INXX :)
Felgi Arcasting 17"
Opony Bridgestone Potenza RE050 215/45/17
Elektryka Szyby, szyber, lustra itp... ;)
SWAP silnika z Omegi. Obecnie 3.0V6 spiete ze skrzynia F28 NX on board :)
Cale wnetrze zostalo obszyte w kolorach nadwozia. Pomaranczowe srodki z przeszyciami, boki czarne (mowa o fotelach). Boczki drzwi, oraz podsufitka rowniez obszyte. Zegary firmy MOMAN, skorzana galka z podswietlanym napisem CALIBRA.
Ostatnimi czasy wszystkie elementy wnętrza trafily do flokowania. Efekt na zdjęciach :)
Sprezyny Vogtland -30 na obu osiach + amortyzatory gazowe Kayaba.
Dodatkowo wymienione wszystkie elementy gumowe na mocniejsze odpowiedniki.
Przod:zestaw Lanzar OPTI 6
Tył: MB Qart DWG 304 serja DISCUS
Wzmacniacze: Lanzar VIBE modele 211 i 221
Okablowanie: Lanzar
Kondensator: Lanzar
Trasa Warszzawa - Dobiegniew gdzie byla doprowadzana do obecnego stanu. Podziekowania dla Grzesia za usprawnienie silnika i dla Taty za transport na lawecie. W powrotnej drodze dostalem C36AMG ktore bardzo mile wspominam ;)
Piecowe pzyciemnienie szybek, TT soon ;)
Dwa razy pod rząd wygrana klasa V6 na zlotach CT. Najlepszy czas przejazdu 1/4 mili 13.72s
Przygoda z filmem - udział w serialu "Ojciec Mateusz" ;)
Zaproszenie na pokazy MTM z ktorego pochodza zdjecia z dziewczynami :)
Corvette Stingray rocznik 1982