facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Toyota Celica 1989r

Oglądano już 14217 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Toyota Celica »
  • Rocznik

    1989 r.

  • Właściciel

    bartekasik

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Krzyż Wlkp

  • Pojemność

    2000 cm3

  • Moc

    156 KM

  • Max. moment obrotowy

    186 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.40 s

  • Opis

    Samochód moich marzeń :D Polowałem na niego prawie rok czasu aż szczęście się do mnie uśmiechnęło i zostałem posiadaczem tego cudeńka, jeszcze zanim zrobiłem prawko :D Samochód ma wspaniałe właściwości jezdne, zwraca na siebie uwagę, kusi innych na światłach... po prostu KOCHAM TEN WÓZ!!!

    Samochód przynależy do klubu miłośników Toyoty Celici

    www.celica-club.org.pl

    Biorę nim czasem udział w zlotach jak i spotach klubowych, na których panuje przemiła atmosfera :)

  • Tuning

    Wiele osób stwierdzi, że to nie tuning, ale skoro ingerencja w stan fabryczny nosi taką właśnie nazwę, to chciałbym przedstawić małą listę modyfikacji.

    Oczywiście samochód przeszedł kompleksową konserwację podwozia i nadwozia (wszystko zakonserwowane i wygłuszone)


  • Silnik

    3s-ge rev II, 2.0 GT-i, 16V, 156KM

    SILNIK:
    - rozebrany i złożony na nowych (90% japońskich) częściach
    - nowe pierścienie
    - nowe panewki
    - kompletne uszczelnienie całego silnika
    - nowy rozrząd i rolki
    - jedwabny filtr powietrza SIMOTA
    - planowana głowica
    - dodatkowe czujniki temp. i ciśnienia oleju
    - malowanie i lakierowanie elementów silnika
    - chromowana rozpórka kielichów
    - spolerowana osłona kolektora wydechowego
    - spolerowany kolektor ssący
    - wydech WM

    PRZENIESIENIE NAPĘDU:
    - nowe sprzęgło
    - zrekonstruowana kostka wybieraka
    - nowe synchronizatory

  • Wnętrze

    Dość ciasno jeżeli chodzi o jazdę z tyłu, mile, sportowo, przytulnie, aż się wychodzić nie chce :)

    - białe tarczki zegarów
    - dodatkowe wskaźniki temp. i ciśnienie oleju oraz vacum
    - dywaniki dedykowane TOYOTA
    - gałka zmiany biegów - wskoczyła seria obszyta na nowo skórą
    - nakładki na pedały Jacky Sport CHAMPION
    - oklejenie kokpitu folią carbonową
    - obszyta profesjonalnie kierownica skórą

  • Zawieszenie

    Dość twarde, Cela trzyma się drogi jak przyklejona!

    - amortyzatory BILSTEIN B4
    - sprężyny EIBACH Pro KIT -30mm
    - Felgi 16\\\" RONAL od VII generacji Celici - białe
    - wzmocnione, poliuretanowe łączniki stabilizatorów
    - poliuretanowe poduszki stabilizatora tylnego
    - poliuretanowe tuleje stalowo-gumowe wahaczy

    Hamulce:
    - wentylowane, nawiercane i frezowane (wyważone) tarcze hamulcowe ATM Mikoda GT series
    - Klocki Ferodo Premir
    - przewody hamulcowe w oplocie stalowym
    - malowanie zacisków na czerwono + białe napisy CELCIA

  • Car Audio

    Auto wyposażone w unikatowy system live sound 8 głośników (brak jeszcze dwóch w boczkach drzwi) + sub

    - DVD JVC KW-AVX710 + kamera cofania
    - wzmacniacz Magnat The Rock 400
    - tuba JBL GT4 200W RMS
    - wygłuszenie tylnej blendy i lamp

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda podróż tym autkiem jest pamiętna :) A najprzyjemniejsza i najkrótsza zarazem to była podróż z parkingu przed hotelem Gromada w Pie na lotnisko wojskowe w towarzystwie około 40 Celic.... echhh... śliczny widok :D

    Studniówka 2008 u mojej dziewczyny!!! Na pełnym gazie pod ZAMEK w Poznaniu, tam w Teatrze Animacji w garderobie się przebraliśmy i mieliśmy tylko 4 minuty by zdążyć za Cytadelę..... pisk opon... 4 razy na czerwonym, wyprzedzanie zatoczkami dla autobusów, jazda na wprost z prawo i lewo skrętnego... 120 - 150km/h, było ostro, ciasno i szybko, zdążyliśmy na Poloneza :) Dobrze, że polonez nie zdążył za nami :P


    Letni zlot Celica Club Poland w Koszalinie, cela na torze spisywała się znakomicie! Od czasu do czasu musi tak pojeździć, by nie zapomniała do czego była stworzona ;)

  • Perspektywy

    Zdjęcia będę aktualizował na bieżąco, tak samo jak opis ;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    + ponadczasowy wygląd
    + dobre właściwości jezdne
    + zwraca na siebie uwagę
    + świetna na krótkie trasy jak i długie

    -cdhyba spalanie, ale jak się ma celikę, to cza lać, serce mnie o to nie boli :)

  • Marzę o...

    .....rajdach.... w przyszłości rajdówce Celica Carlos Sainz

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Alfa Romeo 145
  • Volkswagen Golf
  • MZ ETZ 250
  • Simson S51 Enduro
  • Yamaha XJ 600
  • Honda Varadero

Co robią kierowcy na PJ