Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Krzyż Wlkp
2000 cm3
156 KM
186 Nm
8.40 s
Samochód moich marzeń :D Polowałem na niego prawie rok czasu aż szczęście się do mnie uśmiechnęło i zostałem posiadaczem tego cudeńka, jeszcze zanim zrobiłem prawko :D Samochód ma wspaniałe właściwości jezdne, zwraca na siebie uwagę, kusi innych na światłach... po prostu KOCHAM TEN WÓZ!!!
Samochód przynależy do klubu miłośników Toyoty Celici
www.celica-club.org.pl
Biorę nim czasem udział w zlotach jak i spotach klubowych, na których panuje przemiła atmosfera :)
Wiele osób stwierdzi, że to nie tuning, ale skoro ingerencja w stan fabryczny nosi taką właśnie nazwę, to chciałbym przedstawić małą listę modyfikacji.
Oczywiście samochód przeszedł kompleksową konserwację podwozia i nadwozia (wszystko zakonserwowane i wygłuszone)
3s-ge rev II, 2.0 GT-i, 16V, 156KM
SILNIK:
- rozebrany i złożony na nowych (90% japońskich) częściach
- nowe pierścienie
- nowe panewki
- kompletne uszczelnienie całego silnika
- nowy rozrząd i rolki
- jedwabny filtr powietrza SIMOTA
- planowana głowica
- dodatkowe czujniki temp. i ciśnienia oleju
- malowanie i lakierowanie elementów silnika
- chromowana rozpórka kielichów
- spolerowana osłona kolektora wydechowego
- spolerowany kolektor ssący
- wydech WM
PRZENIESIENIE NAPĘDU:
- nowe sprzęgło
- zrekonstruowana kostka wybieraka
- nowe synchronizatory
Dość ciasno jeżeli chodzi o jazdę z tyłu, mile, sportowo, przytulnie, aż się wychodzić nie chce :)
- białe tarczki zegarów
- dodatkowe wskaźniki temp. i ciśnienie oleju oraz vacum
- dywaniki dedykowane TOYOTA
- gałka zmiany biegów - wskoczyła seria obszyta na nowo skórą
- nakładki na pedały Jacky Sport CHAMPION
- oklejenie kokpitu folią carbonową
- obszyta profesjonalnie kierownica skórą
Dość twarde, Cela trzyma się drogi jak przyklejona!
- amortyzatory BILSTEIN B4
- sprężyny EIBACH Pro KIT -30mm
- Felgi 16\\\" RONAL od VII generacji Celici - białe
- wzmocnione, poliuretanowe łączniki stabilizatorów
- poliuretanowe poduszki stabilizatora tylnego
- poliuretanowe tuleje stalowo-gumowe wahaczy
Hamulce:
- wentylowane, nawiercane i frezowane (wyważone) tarcze hamulcowe ATM Mikoda GT series
- Klocki Ferodo Premir
- przewody hamulcowe w oplocie stalowym
- malowanie zacisków na czerwono + białe napisy CELCIA
Auto wyposażone w unikatowy system live sound 8 głośników (brak jeszcze dwóch w boczkach drzwi) + sub
- DVD JVC KW-AVX710 + kamera cofania
- wzmacniacz Magnat The Rock 400
- tuba JBL GT4 200W RMS
- wygłuszenie tylnej blendy i lamp
Każda podróż tym autkiem jest pamiętna :) A najprzyjemniejsza i najkrótsza zarazem to była podróż z parkingu przed hotelem Gromada w Pie na lotnisko wojskowe w towarzystwie około 40 Celic.... echhh... śliczny widok :D
Studniówka 2008 u mojej dziewczyny!!! Na pełnym gazie pod ZAMEK w Poznaniu, tam w Teatrze Animacji w garderobie się przebraliśmy i mieliśmy tylko 4 minuty by zdążyć za Cytadelę..... pisk opon... 4 razy na czerwonym, wyprzedzanie zatoczkami dla autobusów, jazda na wprost z prawo i lewo skrętnego... 120 - 150km/h, było ostro, ciasno i szybko, zdążyliśmy na Poloneza :) Dobrze, że polonez nie zdążył za nami :P
Letni zlot Celica Club Poland w Koszalinie, cela na torze spisywała się znakomicie! Od czasu do czasu musi tak pojeździć, by nie zapomniała do czego była stworzona ;)
Zdjęcia będę aktualizował na bieżąco, tak samo jak opis ;)
+ ponadczasowy wygląd
+ dobre właściwości jezdne
+ zwraca na siebie uwagę
+ świetna na krótkie trasy jak i długie
-cdhyba spalanie, ale jak się ma celikę, to cza lać, serce mnie o to nie boli :)
.....rajdach.... w przyszłości rajdówce Celica Carlos Sainz