Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Jelenia Góra
1590 cm3
124 KM
140 Nm
8.30 s
Autko, z ktorego jestem bardzo zadowolony, wymagajace jednak pewnego nakladu pracy, aby doprowadzic je do stanu idealnego. Skutecznie przeszkadza mi w tym brak czasu :(
Auto kupilem juz lekko zmodyfikowane:
Obnizone,
Zmienione zderzaki (z przodu niestety na plug),
Ladne felgi 15",
Lotka na bagazniku,
Brewki (niestety odpadly po drodze ;/),
Szelkowe pasy,
Kierownica Momo,
Dwie rozporki przednie.
Ja do tej pory zmienilem jedynie podswietlenie na niebieski, oraz zalozylem, glosny jak diabli, tlumik a'la mugen.
Seryjny D16Z5, w zupelnosci wystarczal. Teraz juz zaczyna brakowac mocy, dobrze ze to jedynie takie odczucie.
Welur na boczkach, welur pod szyba i niebieskie podswietlenie zegarow i konsoli :)
Cos tam niemiec wsadzil czerwonego, obnizonego.
4 glosniki po niemcu i jakies radyjko JVC, rewelacji nie ma, ale w zupelnosci wystarcza.
Hmm, pod koniec lipca trasa Wroclaw-Zgorzelec. Po 23 godzinie szlag trafil aparat zaplonowy. Auto trzeba bylo holowac, zeby to zrobic musialem caly przedni zderzak sciagac. Po zamontowaniu nowego aparatu autko nie odpalalo, okazalo sie ze przy okazji przestawil sie jeden z walkow rozrzadu (tak gdzies o 1/4 obrotu). Szczesliwie nic powaznego w silniku sie nie stalo. Autko jezdzi bez problemow.
Podświetlenie konsoli i felgi zrobione :)
Teraz trzeba sprzeglo zrobic, nadwozie doprowadzic do stanu idealnego i moze kiedys, daleko, jak kasa bedzie zainstalowac turbo. Ech, marzenia.
+Male, zwinne, posluszne.
-Zarloczne i nie zawsze posluszne :)
Od ponad pol roku nie uszkodzilem na naszych drogach mojego zderzaka :)
tanim paliwie i turbo
i zniesieniu ograniczen predkosci :)