Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Głosków (pod wawą)
652 cm3
44 KM
14.00 s
Moja kolejna "seryjka" - samochodzik bedzie powoli poprawiany na zewnatrz (dopracowanie detali, dodawanie "smaczków" )...nie bedzie to pelny klasyk, raczej oldschoolowa rajdoweczka :)
chyba jakis jest ;)
głowica:
-zawory Pardowscy A grupa
-plan -7mm
-obrobione kanały, gniazda, prowadnice
-uszczelniacze zaworów dolotowych
wałek rozrządu: Świątek RC
koło zamachowe :
-zgodne z homo A grupa
-duze koło pasowe
-wydech breda michael
dolot i gaxnik modyfikowany
-aluminowa miska oleju Abarth 4l
-aluminiowe osłony popychaczy
-2 x Bimarco C
-2 x pasy schroth
-kierownica z nabą
-obrotomierz Lumel do 8 tysięcy
-resor z 2 dodatkowymi piórami,
-amortyzatory Bilstein przód
-amortyzatory Bilstein tył
-haltpasy
-4 x bębny fabryka
-4 x szczęki Ferodo
-płyn Dot 4
BREDA sssoround sound system :D
Dalsze dopracowywanie auta od strony mechanicznej i wizualnej
Budowa silnika Lajt III
hmmm to auto do zabawy i daje kupe frajdy - nisko, twardo, głośno...i pali malutko
a z minusów...to słabe ogrzewanie...no i polskie drogi :/
-4 ogólnopolski zlot Fiata 126p we Wrocławiu : 1 miejsce w zawodach na torze
-6 ogólnopolski zlot Fiata 126p w Bydgoszczy : 1 miejsce w zawodach na torze klasa R2
-wielokrotne używanie w roli holownika :D
-bezawaryjność (odpukać )