Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Humniska
1998 cm3
82 KM
230 Nm
12.00 s
Jak dla mnie samochód jest ładny, choć w dwóch miejscach był lakierowany, a na tym kolorze strasznie to widać, oszczędny, ale także żwawy. Za to właśnie go lubiłem.
Pakiet Irmscher, który składa sie z:
- felgi 16"
- grill
- tylny spoiler
- nakładki na progi
Poza tym był jeszcze tłumik końcowy Ulter, brewki, sportowa kierownica, aluminiowe nakładki na pedały, aluminiowe listwy na progach, sportowa gałka zmiany biegów, niebieskie podświetlenie wnętrza i bagażnika, lampy tylne lexus-look.
Turbodiesel 2.0 DTL 16V
Wnętrze było może bez polotu, ale znakomicie zmontowane i ergonomiczne. Na wyposażeniu miała między innymi klimę, poduszki w fotelach (przednie wypaliły po unfallu poprzedniego właściciela), elektryczne szyby, podłokietnik. Deska rozdzielcza obszyta była skórą. Wersja Comfort.
Utwardzone sprężynami od Irmschera. Hamulce przód i tył tarczowe (z przodu wentylowane).
Jednostka sterująca JVC KD-G342 4x50, cztery głośniki po bokach i głośniki wysoko tonowe w przednich słupkach.
Samochód sprzedany
+ jakość
+ wygląd zewnętrzny
+ wyposażenie
+ prowadzenie
+ ekonomia
+ dynamika
- twarde zawieszenie
- denerwujące detale
- brak poduszek z przodu
- stylistyka wnętrza
Opel Astra IV, Opel Corsa OPC lub Opel Insignia.