Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Rumia
1570 cm3
70 KM
133 Nm
0.00 s
Hamulce
Przód: zaciski VWII ATE, tarcze wentylowane ATE PowerDisc 239x20, klocki ATE
Tył: tarcze Brembo 226x10, klocki Ferrodo
Koła
LATO:
Felgi: Dotz Daytona 7x16" 4x100 ET38 (właśnie przyszły jeszcze nie założone)
Opony: GoodYear Eagle F1 GSD3 195/45 R16
ZIMA:
Felgi: Alufelgi Artec 15"
Opony: Toyo SnowProx S952 195/50/R15
Swap z 1.6 D JP z 4 biegową skrzynią
na 1.6 TD 1V + skrzynia 4S (5 biegów)
Przy swapie pominięty katalizator
Pompa wtryskowa z silnika JR z gruszką podciśnieniową
Fotele RECARO
Deska rozdzielcza od Skody Octavi z zegarami i climatronikiem
Elektrycznie sterowane szyby (mechanizmy zaadaptowane z Fiata Seicento)
Dywaniki Sparco
Nakładki na pedały Sparco Reflex
Przód: amortyzatory gazowe Magneti Marelli, sprężyny GT CupLine -40
Tył: amortyzatory gazowe Sachs Advantage, sprężyny Lesjofors
Radio CD Pioneer DEH-P7900UB
Pilot Pioneer CD-SR100
Głośniki przód Pioneer TS-G1748
Głośniki tył Pioneer TS-6996
Wzmacniacz Pioneer GM-X642
Skrzynia Tuning Power z głośnikiem Pioneer TS-W307D2
Zabudowa MDF bagażnika
Puszki pod tylnymi głośnikami
Bi-Xenon
FM Intercooler
Nakładki na nadkola i progi z wersji GTI
Skórzana tapicerka