Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Warszawa
1598 cm3
72 KM
125 Nm
13.00 s
VW Golf mk2 CL,rok produkcji 1989 Wolfsburg,kupiony jako seryjny z wąskimi zderzakami i szyberdachem
hamulce tarczowe Brembo,klocki Ferodo,pompa hamulcowa GTI 16v,aluminiowe felgi ręcznie polerowane,obniżone zawieszenie -40mm
1,6 kod RF benzyna ,gaźnik,wałek rozrządu z 2,0 8V GTI (Golf mk3),świece NGK,aluminiowy bagnet oleju,będzie gaźnik WEBER
miękka deska z wersji GT,aluminiowe rygle drzwi,zmienione podświetlenie przełączników i zegarów,przerobione maskownice głośników na podszybiu,czarna tapicerka drzwi,półkubełki z wersji GT
Przód klumny McPherson z amortyzatorami gazowymi,sprężyny obniżające -60mm przód Vogtland
Tył belka sztywna z amortyzatorami gazowymi KYB ,spręzyny obniżające -40mm Lesjofors
póki co Panasonic C RDP-123N,głośniki 6x9 Jensen ,głośniki 100mm VDO ,tweetery,CB radio
Każdy dzień jest przygodą,bo autko nigdy nie zawodzi
auto jeszcze długo mi posłuży bo sa wobec niego duże plany
+
-wygodne
-średnie spalanie
-nisko zawieszone ;)
_
-3D nadwozie
-słaby silnik 1,6
-brak wspomagania kierownicy
-wymiana pompy hamulcowej z GTI 16V
-wymiana podświetlenia deski i przełączników zrobiona własnoręcznie
-alufelgi kupione po okazyjnej cenie
-polerowanie alumów ręcznie
silniku na pełnym wtrysku 2,0 8V GTI z mk3 lub 1,8 16V GTI KR/PL
wspomaganiu kierownicy
halogenach clear