Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Płock
1400 cm3
100 KM
0.00 s
wiecej fotek wkrotce
Samochod zaraz po kupnie stal sie obiektem moich aspiracji tunerskich:)
Mial juz wstawione zawieszenie EIBACHA wiec nie bylo zle. Na pierwszy ogien poszedl uklad wydechowy.
Wycialem katalizator, srodkowy tlumnik zostawilem a koncowy to sliczny przelot WM.
Nastepnie przyszla pora na zmiane kol. Wybor padl na felgi ALLUTEC - a model BLADE.
Trzeba bylo mnie widziec jak zakladalem kola:) Na mojej twarzy zagoscil usmiech wielkosci banana i od razu wiedzialem, ze to jest to !!!:):):)
Silnicze seryjny:) D14A4
Wnetrze jest w zasadzie standardowe i narazie tak zostanie:) Dbam o swoja Hanie i jest bardzo czysciutka:) Narazie to mi wystarczy:)
Zawieszenie to mocna strona tego bolidu:)
Cale zawieszenie EIBACHA jest naprawde suuuper ale oczywiscie na rownych drogach !!!:(
Zestaw audio jest dosc dobry. Postawilem na jakosc i pierwszy etap budowy jest zakonczony.
Radio Alpina MP3, wysoki model,
glosniki przod - powerBass + tweetery + zwrotnice,
głosniki tył - Alpina rozmiar 6x9,
Plany to wygluszenie drzwi i wszystkiego co sie da:) sub JBL + jakis w miare dobry wzmak
Perspektywy sa calkiem skrajne... Jezeli autko zostanie ze mna to planuje nastepujace modyfikacje:
- dolot AOMA + stozek K&N,
- rozbudowa CAR-AUDIO,
- przyciemnienie szybek,
- biale kierunki,
- lampy przednie a`la Type R, takie z czarnymi
wkladami,
- zmiana przedniego grila na cos bardziej agresywnego,
- mozliwa jakas dokladka zderzaka,
plusy:
- silnik jak mala szlifierka:),
- zawieszenie - dobre drogi:)
minusy:
- zawieszenie - dziurawe drogi:)
rozpedzenie pojazdu z silnikiem 1.4 do 200 km/h
Type R lub Type S:) to takie w miare realne marzenia:)