Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Radom
800 cm3
52 KM
0.00 s
Powoli realizuje plany:)
powoli a do przudu:
-Wszystkie klosze lamp i kierunków stylizowane na czarno.
-zmodyfikowane tylne lampy.
-przelot
-podgrzewane lusterka
-podwójne dysze spryskiwaczy
-kolektor 3-2-1
-przedłuzony środkowy
-brak kata
- końcowy mugen WM
-LPG ;]
-kolektor 3-2-1
-wkładka K&N i dolot w trakcie testów i budowy
-podsw. dywaników na niebieski
-podsw. klamek na niebiesko
-zegary, panel na niebieskich ledach
-wew. lampka na ledach
-ośw bagażnika na ledach
-dodatkowy schowek w miejscu airbag
-deska i dodatki lakierowane na srebrno
-przód i 40mm tył -50mm ENZO
-przód gwint
-tył gazówki
-Alu ALUTEC 14 felga 6 cali szerokości
- opony goodyear 175/50/14
i tu mysle że matiza lepiej nagłośnionego nie ma w polsce napewno (mówimy o jakośći a nie buczeniu)
-radio ALPINE CDA 9855r
- Wzmaki ALPINE t500 v12 i SIGNAT ram 3 mk2 500rmsu
-okabalowanie zasilające 25mm2, sterujące z najwyzszej półki pozłacane i potrójnie ekranowane, głośnikowe kwadratowe 2.5mm2
-wysokotonówki MOREL zabudowane w słupki i obite jasna skórą
-wygłuszone drzwi, klapa bagażnika, podłoga łącznie z podłoga bagażnika i nadkolami.
-głosniki przód DLS
- subwoofer Cerwin vega.w skrzyni zamknietej 30l.
W trakcie skladania całej zabudowy bagażnika.
-kondensator 1f
500zł i 14pkt
-przyciemnione szybki cały bok
-lakierowanie klamek lusterek i elementu zderzaków
-badlook
-obrotek
-sportowa kierownica
-może kubełki....
- może jak sie kasa znajdze Turbo hmmm
PLUSY:
- ekonomiczny
- tanie części
- idealny na miasto
- ogolnie bezawaryjny mimo 164tyś (odpukać)
MINUSY:
- moc mi wystarcza ale moment by sie wiekszy przydał
-mały bagażnik
- kiepski dostep do podzespołów
500zł, 14pkt...
autku wyróżniającym sie z tłumu - nie myslić z wiejskim tuningiem..