Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Rzeszów
1589 cm3
106 KM
148 Nm
9.80 s
Małe,ale cieszy.
Układ hamulcowy:
- z przodu tarcze ATE PowerDisc + klocki Ferodo
- tył też okładziny Ferodo i bębny z ABSem Lukas TR
- płyn Motul 5.1
Układ wydechowy:
- został przerobiony układ wydechowy, zamiast środkowego tłumika jest zamontowana power rura Supersprinta i ostatni tłumik został zastąpiony Ulterem z końcówką owalną.
Zmiany pod maską:
- założona rozpórka dolna
- założona rozpórka kielichów przednich
- dolot powietrza zakończony filtrem stożkowym
- chromowe siłowniki maski
Został zrobiony kapitalny remont.Przy okazji gt głowicy, wypolerowanie kolektora ssącego, przeróbka przepustnicy,nowe kompletne sprzęgło i kilka pierdołek.
- zmienione podświetlenie deski rozdzielczej i wszystkich włączników na kolor niebieski.
- białe tarcze zegarów
- aluminiowe nakładki na pedały firmy Jacky
Amortyzatory i sprężyny FK.
- jednostka sterująca Pioneer DEH-P7700MP
- przód: głośniki Hertz ESKa 165
- tył: subwoofer Blaupunkt GTB 300
- głośniki i subwoofer podłączone pod wzmacniacz: Blaupunkt GTA 470
- kondesator: Toxic TOX-1000 z cyfrowym wyświetlaczem
- okablowanie z miedzi beztlenowej
Każda podróż tym samochodzikiem była pamiętna :-)
Minusy
-zero komfortu
-mało miejsca
Plusy
-cała reszta
I tak nikt nie uwierzy ;-)
Marzeń się nie ujawnia....