Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Bogatynia
0.00 s
nie bede sie rozpisywal widac na zdjeciach
szczepan silnika D16Y7 z kilkoma dodatkami :)
swap silnika D16Y7, pokrywa zaworow pomalowana czerwona farba żaroodporną. Zwczynajac od wdechu: stożek Simota, alumieniowa rura dolotu, kolektor ssący założony z silnika D16Y8. kolektor wydechowy 4-2-1 + pełen przelot średnicy 2,5 cala firmy Tenrai.
ogarniecie blacharki bo juz sie powoli prosi + odswierzenie lakieru i pomalowanie maski na czarno. wymiana przednich lamp tylko nie wiem jeszcze na jakie. wymiana przedniej szyby oraz wszystkich uszczelek.i co najwazniejsze zrobienie szyberdachu na tip top
PLUSY:
-zdecydowanym plusem jest przyspieszenie,
-wyglad,
-prowadzenie sie na zakretach,
-przyjemna jazda,
-po wsadzeniu przelotu dzwiek jest powalajacy, a po zrobieniu wlotu powietrza ze zderzaka chodzi jak prawdziwy rasowy poganiacz
MINUSY:
-no niestety minusy tez sa i jednym najwiekszym jak dla mnie minusem sa dosc szybko siadajace amortyzatory (wina naszych badziewnych drog)
-uratowanie crx-a od zapomnienia bo gdybym go nie wziol w swoje rece pewnie poszedl by do "nieba"
idealnym stanie