facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Mitsubishi Eclipse 1998r

Oglądano już 25202 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Mitsubishi Eclipse »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    Shotgun7

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Radziwiłłów

  • Pojemność

    1997 cm3

  • Moc

    350 KM

  • Max. moment obrotowy

    400 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.50 s

  • Opis

    Mitsubishi Eclipse GST - II generacja, wg mnie najpiękniesza :-)
    Seryjna moc auta to 213KM, moc obecna zmierzona na hamowni podwoziowej to 350KM przy doładowaniu 1.4 bar.
    Auto posiada jedyną sensowną skrzynię - maunalną oczywiście!

  • Tuning

    + Turbo EVO III 16G rozwiercane i polerowane
    + Rozwiercony i polerowany kolektor wydechowy
    + Rozwiercony O2 Housing
    + Przelotowy 3" wydech ze stali nierdzewnej zakończony efektownym tłumikiem
    + Metalowa 4 warstwowa uszczelka głowicy
    + Śruby do głowicy ARP
    + Obrobiona głowica
    + Zmienione zawory i gniazda
    + Zmienione panewki i pierścienie
    + Ostre wałki rozrządu Comp Cams Competition
    + Regulatory hydrauliczne Topline
    + Usunięty wałek balansowy
    + Wyczynowa pompa paliwowa Walbro 255 LPH
    + Wtryskiwacze paliwa Forced Performance 650cc
    + Świece zapłonowe NGK BPR8ES
    + Silikonowe 8mm przewody wysokiego napięcia
    + Duży przedni intercooler
    + Dolot powietrza Forced Performance
    + Orurowanie układu dolotowego ze stali nierdzewnej
    + Zawór upustowy Big Bov Bonalume
    + Przepustnica 60mm
    + Lekknie aluminiowe koło zamachowe Fidanza
    + Wyczynowe sprzęgło Advanced Clutch Technology 2600
    + Komputer zarządzający paliwem Apexi S-AFC II SE
    + B&M Short Throw Sifter
    + Elektroniczny kontroler doładowania Greddy Profec-B
    + Duży stożkowy filtr powietrza K&N
    + Amortyzatory Koni (sport)
    + Puliuretanowe mocowania silnika Prothane
    + Zegar Greddy EGT
    + Zegar Boost
    + Zegar AFR
    + Przednie większe wentylowane tarcze hamulcowe od modelu GSX
    + Tylnie większe wentylowane tarcze od modelu Talon TSI
    + Klocki hamulcowe KVR Performance

  • Silnik

    Silnik to jednostka 4G63T - bardzo wytrzymała i popularna za oceanem, a zarazem chętnie tuningowana.

    Olej silnikowy: Motul Competition 300V 15W50
    Olej skrzyni biegów: Motul Gear 300 75W90

  • Wnętrze

    Dodatkowe wskaźniki na słupku: Boost, AFR, EGT
    B&M Short Throw Sifter
    Apexi SAFC-II SE
    Electronic Boost Controller Greddy Profec-B

  • Zawieszenie

    Amortyzatory regulowane KONI
    Alufelgi Rial Le Mans 17”
    Opony 225/45ZR17Y Good Year F1 GD3

  • Car Audio

    Seryjna wieża Infinity. 6 głośników, wzmacniacz.
    Tutaj piękne brzmienie ma silnik, i to on ma grać :-)

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Pierwsza podróż po wymianie układu wydechowego około 1200km nad morze do Międzyzdroi.
    Wnioski z poróży - wyciszenie wydechu.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Niesamowite przyspieszenie, niczym motocykl.

    Minusy - Duża pokusa pod nogą ;-)

  • Osiągnięcia

    4 miejsce w V rundzie Mistrzostw Polski w Wyśigach Równoległych 2004r.
    Oficjalnie najszybszy przednionapędowy Eclipse w Polsce.

  • Marzę o...

    Marzenia, mam ich kilka ;-)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • MZ ETZ 150
  • Mitsubishi Colt
  • Romet Komar
  • Opel Omega
  • Baotian BT50 QT9
  • Volkswagen Golf

Co robią kierowcy na PJ