Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Radziwiłłów
1997 cm3
350 KM
400 Nm
4.50 s
Mitsubishi Eclipse GST - II generacja, wg mnie najpiękniesza :-)
Seryjna moc auta to 213KM, moc obecna zmierzona na hamowni podwoziowej to 350KM przy doładowaniu 1.4 bar.
Auto posiada jedyną sensowną skrzynię - maunalną oczywiście!
+ Turbo EVO III 16G rozwiercane i polerowane
+ Rozwiercony i polerowany kolektor wydechowy
+ Rozwiercony O2 Housing
+ Przelotowy 3" wydech ze stali nierdzewnej zakończony efektownym tłumikiem
+ Metalowa 4 warstwowa uszczelka głowicy
+ Śruby do głowicy ARP
+ Obrobiona głowica
+ Zmienione zawory i gniazda
+ Zmienione panewki i pierścienie
+ Ostre wałki rozrządu Comp Cams Competition
+ Regulatory hydrauliczne Topline
+ Usunięty wałek balansowy
+ Wyczynowa pompa paliwowa Walbro 255 LPH
+ Wtryskiwacze paliwa Forced Performance 650cc
+ Świece zapłonowe NGK BPR8ES
+ Silikonowe 8mm przewody wysokiego napięcia
+ Duży przedni intercooler
+ Dolot powietrza Forced Performance
+ Orurowanie układu dolotowego ze stali nierdzewnej
+ Zawór upustowy Big Bov Bonalume
+ Przepustnica 60mm
+ Lekknie aluminiowe koło zamachowe Fidanza
+ Wyczynowe sprzęgło Advanced Clutch Technology 2600
+ Komputer zarządzający paliwem Apexi S-AFC II SE
+ B&M Short Throw Sifter
+ Elektroniczny kontroler doładowania Greddy Profec-B
+ Duży stożkowy filtr powietrza K&N
+ Amortyzatory Koni (sport)
+ Puliuretanowe mocowania silnika Prothane
+ Zegar Greddy EGT
+ Zegar Boost
+ Zegar AFR
+ Przednie większe wentylowane tarcze hamulcowe od modelu GSX
+ Tylnie większe wentylowane tarcze od modelu Talon TSI
+ Klocki hamulcowe KVR Performance
Silnik to jednostka 4G63T - bardzo wytrzymała i popularna za oceanem, a zarazem chętnie tuningowana.
Olej silnikowy: Motul Competition 300V 15W50
Olej skrzyni biegów: Motul Gear 300 75W90
Dodatkowe wskaźniki na słupku: Boost, AFR, EGT
B&M Short Throw Sifter
Apexi SAFC-II SE
Electronic Boost Controller Greddy Profec-B
Amortyzatory regulowane KONI
Alufelgi Rial Le Mans 17”
Opony 225/45ZR17Y Good Year F1 GD3
Seryjna wieża Infinity. 6 głośników, wzmacniacz.
Tutaj piękne brzmienie ma silnik, i to on ma grać :-)
Pierwsza podróż po wymianie układu wydechowego około 1200km nad morze do Międzyzdroi.
Wnioski z poróży - wyciszenie wydechu.
Niesamowite przyspieszenie, niczym motocykl.
Minusy - Duża pokusa pod nogą ;-)
4 miejsce w V rundzie Mistrzostw Polski w Wyśigach Równoległych 2004r.
Oficjalnie najszybszy przednionapędowy Eclipse w Polsce.
Marzenia, mam ich kilka ;-)