Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
www.alfaclub.pl
2492 cm3
200 KM
300 Nm
7.00 s
Udało mie się kupic w 2006r bardzo zadbany egzemplarz prezentowanej Alfy i jak mi się wydaje orginalnym albo niewiele skręconym przebiegiem (na liczniku miała 86.000 km) Jak dla mnie na tamten czas była to niesamowita rakieta (katalogowo 190 koni i ok 7,2 sek do 100 kilometrów), ale z czasem zaczeło brakowac, więc zaczęły się mody. Liczę iż obecnia powinna miec troszke ponad 200 koni i może ok 7sek do setki. Wizualnie nie mam zamiaru poprawiac włoskich stylistów więc autko pozostanie bez spojlerów, lotek itp.
17 calowe obręcze kół TOORA, klocki hamulcowe GREEN STUFF, kolektory dolotowe o większej średnicy od Afy 156GTA, Sportowa wkładka filtra powietrza K&N, wymieniony wydech - od kolektora do końcowego tłumika - na SUPERSPRINt ze sportowym katem tej firmy oraz końcowy tłumik SEBRING co daje bardzo miły basowy pomruk:). Tylny zderzak po stłuczce został wymieniony na A.R 156 po lifcie. Pościągane zostały wszelkie napisy itp.
Z przodu czarne lampy GTA LOOK
Silnik praktycznie seryjny, bez przeróbek 2492cm pojemności, sześc garków w układzie v i 24 wentylki :)
Środek to granatowa skórka MOMO oraz drewno. Praktycznie na pełnym farszu bez navi.
Zawieszenie EIBACHa obniżyło moją niunie o 4,5cm z przodu i tyle samo z tyłu:)
Jeszcze nie dopracowane, zacząłem od końca ale to było najprostsze:/ tj wsadziłem do bagażnika skrzynię magnata na 2 x 25cm głośnikach zasilanych JBLem 4 kanałowym 4x90wat - ale to dopiero początek:)
Zestrojenie elektroniki i osiągnięcie mocy 230KM
NIesamowita radośc z jazdy, silnik bardzo elastyczny - na trasie nie schodze z 6 biegu niemniej jednak w mieście przy energicznej jeździe ciężko mi zejśc poniżej 20l na 100 kilometrów :/ - coś za coś:)
Na ostatnich wakacjach na trasie radom-warszawa osiągnąłem 245km/h. Włosy stały mi dęba! Piękne uczucie ale będe zmiezrał przynajmnie do osiągnięcia licznikowych 250km/h