Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
Świerklaniec
1200 cm3
105 KM
0.00 s
Autko kupiłem w 2004 roku w salonie Renault,
początkowo samochód był koloru srebrnego.
Najpierw wszystkie plastiki koloru czarnego zostały przemalowane w kolor auta. W poźniejszym czasie zostały dodane progi z Clio sport oraz zakupione pierwsze aluminiowe felgi 15".
Na przełomie 2005/2006 zostały zmdyfikowane zderzaki i progi, zmieniony kolor oraz zakupione nowe felgi 16".
Rok później ( 2006/2007 ) nastapiły kolejne zmiany w ospojlerowaniu i ponownie zakupione nowe felgi 17" ( obecny wygląd samochodu )
Silnik został poddany drobnym modyfikacja takim jak : wymiana wałków, tłoków, odchudzenie koła zamachowego. Oprócz tego został założony filtr stożkowy K&N z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka. W układzie wydechowym został wymieniony kolektor oraz tłumik końcowy, który został zrobiony na zamówienie przez firmę Ulter
Fotele przednie + kanapa zaadaptowane z Clio Sport, boczki obszyte skórą, kierownica obszyta skórą w dwóch kolorach, wnętrze auta podświetlane na pomarańczowo, część elementów plastikowych pomalowana na srebrno.
Amortyzatory Koni sport
Sprężyny Eibach -45 przód -30 tył
Układ hamulcowy został zmodyfikowany ponieważ był za słaby, w chwili obecnej z przodu znajdują się nawiercane tarcze Brembo + sportowe klocki Ferodo. Z tyłu są bębny Brembo.
- Radio : Alpine CDA 9835R
- Drzwi : Phonocar HITECH 16,5cm - zasilany GENESIS PROFILE FOUR ULTRA
- Słupki Visaton G 25 FFL - GENESIS PROFILE FOUR ULTRA
- Bagażnik JL audio 12W3v3-4 - zasilany GENESIS PROFILE FOUR ULTRA
- Kondensator TOXIC 1F
- Ekran LCD 7" - Innovatek ( konsola środkowa )
- Ekran LCD 21" - Dell ( zabudowany w bagażniku )
- DVD - Canva