facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Astra 1994r

Oglądano już 34639 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Astra »
  • Rocznik

    1994 r.

  • Właściciel

    Koszał

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    1998 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.60 s

  • Opis

    Astra GSi 16v sprowadzona ze Szwajcarji w 2004 roku....

  • Tuning

    - Przednie lampy dymione wraz z dymionymi kierunkami

    - Tylne lampy firmy Irmscher

    - zmiana lusterek na poliftowe

    - osłona kolektora wydechowego wykonana wysokiej jakości stali kwasoodpornej w polerce

    - kwasoodporny polerowany pręt do podtrzymania przedniej maski

    - daszki podświetlane przeciw-słoneczne

    - alufelgi O.Z. RACING Superturismo GT z oponami Toyo T1R 195/45/16

    - tarcze hamulcowe INOCHI Motorsport 284mm + klocki GreenStuff + zaciski z Calibry turbo + płyn hamulcowy MOTUL DOT 5.1

    - tarcze tył ATM Mikoda 260mm + klocki Ferodo

    - Pokrywa rozrządu z wyciętymi otworami na koła

    - Pokrywa zaworów wraz z pokrywą rozrządu pomalowane chropowatą strukturą w kolor czarny

    - chromowane śruby pokrywy zaworowej

    - nowe opony Toyo model T1R

  • Silnik

    c20xe po kapitalnym remoncie silnika

    zalana olejem Valvoline 10w60

    + dedykowany sportowy kolektor ssący renomowanej firmy LEXMAUL

    + zmodyfikowany dolot- puszka z kadeta GSi c20xe plus przepływomierz z vectry 2,5 v6

    + strumień zimnego powietrza

    + podłączony Ecumaster det.2

    + śruby na korbowody ARP

    + sportowe wałki 276 stopni

    + wydech środkowy z nierdzewki by m-tech układ wydechowy z kwasa 2,25 cala

    + przesunięta odcinka

    auto wystrojone :)

    + Lexmaul wydechowy c20xe dalekie 2 w 1

    + kable i świece NGK v-line

    + tłumik końcowy m-tech

    + krótka skrzynia d16

    + kolektor Lexmaul wypiaskowany i pomalowany proszkowo na kolor seryjnie czerwony

    + nowy zbiornik wyrównawczy

    + nowy zbiorniczek spryskiwaczy GM

    + ostre wałki newman cams

    + nowy zbiornik pompy hamulcowej Ate oryginał GM

    + kolektor owinięty bandażem termoodpornym

    + regulowane koła rozrządu

    + Mały porting i poprawki, spasowanie kolektorów z kanałami w głowicy

    + skrzynia f18



  • Wnętrze

    - Klimatyzacja
    - ETC
    - ABS
    - Elektryczne szyby
    - Elektryczne podgrzewane i regulowane lusterka
    - Elektrycznie sterowane światła
    - Centralny zamek
    - Komputer pokładowy
    - Wspomaganie
    - Regulacja fotela kierowcy
    - Mieszki z czerwoną nitką
    - Skórzana kierownica z obszyta czerwoną nitką.
    - Gałka zmiany biegów firmy IRMSCHER
    - tylna kanapa z zagłówkami rzadkość w GSi
    - Oryginalne dywaniki welurowe GM
    - Czarne słupki z astry F cabrio

  • Zawieszenie

    Sportowe amortyzatory Kayaba ultra SR oraz sprężyny FK obniżające auto 60 mm przód oraz 40 mm tył

  • Car Audio

    ALPINE 9885r + głośniki hertz ESK + gwizdki ;)

    + wzmacniacz Alpine V12

  • Perspektywy

    pomysły nigdy się nie kończą c.d.n ;]

  • Plusy i minusy pojazdu

    same +

  • Osiągnięcia

    http://pl.youtube.com/watch?v=NOtnE1MPjBQ

    2 miejsce w kategorii najładniejsze auto zlotu ogólnopolskiego w Kielcach 2009 rok. oraz

    3 miejsce w kategorii najładniejsza felga zlotu.

    2 miejsce za najładniejsze auto IV ogólnopolskiego zlotu GSI 2010 rok.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • WSK 175
  • Longjia LJ50QT
  • Keeway Hurricane 50
  • Aprilia Af1 Replica 125
  • Volkswagen Golf
  • Kingway Ufo

Co robią kierowcy na PJ