Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Sanok
1800 cm3
145 KM
170 Nm
8.00 s
Prawie jak Honda ;) tylko tańszy i lepiej wyposażony.
Rover 200 - coraz częściej spotykany na naszych drogach.
el. szyby,
klimatyzacja,
atermicznie przyciemniane szyby,
wspomaganie kierownicy,
drewno ;p
Daje radę...
Jestem bardzo zadowolony z tego autka, lubię czasami szybciej pojechać i to potrafi to maleństwo, z wyglądu podoba mi się bardzo (i nie tylko mi), znakomity samochód, mógłby mieć fabrycznie troszkę lepsze hamulce, ale cóż nie można mieć wszystkiego.
Zawieszenie,
hamulce,
swap (1,4 16V @ 1,8 16V VVC),
skrzynia z torsenem typ B
i inne
1,8 16V VVC 145KM 170Nm
Ładne ale jakość tapicerki BEZNADZIEJNA prawie tak słaba jak w BMW serii 3.
Sprężyny Eibach
Amortyzatory Kayaba
Felgi 15\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
Oponki 195/50 R15 Toyo Proxes T1R
Hamulce...
Przód:
Swap z VVC
Tarcze - Mikoda GT 262(nawiercane/nacinane)
Klocki - Ferodo Premier
tył:
Swap z VVC
tarcze - Textar (nacinane)
klocki - TRW
Stabilizator tylni i przedni z VVC
Rozpórka zawieszenia góra przód.
Radio Pioneer i głośniki jakieś tam ale gra bardzo ładnie - nie potrzebuję tuby.
Mina gościa z BMW którego odstawiam na zakręcie i na prostej - BEZCENNA
upp:
ruszyłem powoli ze świateł Opel Insygnia rusza ostro smoła z wydechu to ja wciskam do końca na pierwszym biegu dochodzę go, drugi bieg do końca insygnia już tylko w lusterkach :D
coś się zawsze wymyśli ;)
Plusy:
Zawieszenie, osiągi, wygląd
Minusy:
Jakość tapicerki
po swapie nie sprawdzałem...
z 1,4 16V robiłem pomiary programem GTI pod Symbiana S60 + odbiornik GPS najlepsze przyspieszenie jakie udało mi się osiągnąc na GPSie to 10,9sek do 100km/h na liczniku samochodu wtedy odnotowałem ok 9,5sek/100km/h ale GPS pokazuje inaczej (w każdym samochodzie zawyża), a oto wyciąg z pełnego testu jaki wykonałem:
0-100 km/h: 11.8 s
0-400 m: 18.1 s
0-400 m: 125.5 km/h
0-10 km/h: 0.6 s
0-20 km/h: 1.3 s
0-30 km/h: 2.1 s
0-40 km/h: 3.0 s
0-50 km/h: 3.9 s
0-60 km/h: 5.1 s
0-70 km/h: 6.5 s
0-80 km/h: 7.9 s
0-90 km/h: 9.6 s
0-100 km/h: 11.8 s
0-110 km/h: 14.0 s
0-120 km/h: 16.6 s
0-130 km/h: 19.8 s
0-140 km/h: 24.5 s
0-150 km/h: 29.4 s
0-160 km/h: 35.5 s
0-100 m: 7.8 s
0-200 m: 11.8 s
0-300 m: 15.1 s
0-400 m: 18.1 s
0-500 m: 20.8 s
0-600 m: 23.5 s
0-700 m: 26.0 s
0-800 m: 28.4 s
0-900 m: 30.8 s
0-1000 m: 33.1 s
0-1100 m: 35.3 s
0-1200 m: 37.6 s
0-10 km/h: 0 m
0-20 km/h: 3 m
0-30 km/h: 8 m
0-40 km/h: 16 m
0-50 km/h: 28 m
0-60 km/h: 47 m
0-70 km/h: 71 m
0-80 km/h: 100 m
0-90 km/h: 142 m
0-100 km/h: 199 m
0-110 km/h: 265 m
0-120 km/h: 349 m
0-130 km/h: 463 m
0-140 km/h: 642 m
0-150 km/h: 840 m
0-160 km/h: 1108 m
0-100 m: 79.8 km/h
0-200 m: 100.1 km/h
0-300 m: 114.5 km/h
0-400 m: 125.5 km/h
0-500 m: 132.1 km/h
0-600 m: 137.6 km/h
0-700 m: 143.2 km/h
0-800 m: 148.6 km/h
0-900 m: 153.1 km/h
0-1000 m: 156.4 km/h
0-1100 m: 159.7 km/h
0-1200 m: 161.4 km/h
Peak: 161 km/h
0-60 mph: 11.0 s
0-1/4 mi: 18.1 s
0-1/4 mi: 125.7 km/h
0-1/4 mi: 78.1 mph
Moim marzeniem jest MG ZR lub Rover 200Vi albo mocna 25. Jak będę mądrzejszy to będę marzył o 45 hehe
upp:
już przerobiony na R200Vi ;)