Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Chrzanów
1900 cm3
70 KM
20.00 s
Samochód kupiłem całkowicie seryjny, bez żadnych przeróbek z rzekomym przebiegiem 140 tys km i opisem "bez śladów korozji". ...okazało się że próg był nadgryziony zębem czasu jednak, ale nie było tragedii
Co zrobiłem w samochodzie :
- spojler na klapie a`la Orciari
- grill Orciari
- lampy tył "Clear"
- światła LED do jazdy dziennej
- podłokietnik
- fotele Inter Groclin z poprzedniego Poloneza
+ jeszcze kilka innych drobnych smaczków
Co ciekawe samochód fabrycznie (prawdopodobnie) został wyposażony w alarm, centralny zamek (oba nie działały), elektryczne szyby i alufelgi
1.9 Diesel koncernu PSA. Bardzo przyjemny silnik, co prawda nie jest mistrzem osiągów, bo o 150-160 km/h, trzeba było go naprawdę dłuuugo prosić, ale za to za wyprzedzanie można było się brać z 4ki przy 60 km/h. Kultura pracy charakterystyczna, po krótkim czasie człowiek lubi go słuchać.
Spalanie u mnie kształtowało się od 5,5l w cyklu mieszanym do 7 litrów całkiem w mieście, mimo że jeździłem dość dynamicznie.
WIELKI MINUS - niektóre części są nieosiągalne, trzeba kombinować i sztukować, np. wąż od chłodnicy do pompy wody (?)
Inter Groclin
Clarus + 4 głośniki i tuba, jak w poprzednim
Podróż po zakupie i kilka innych ;)