Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Kraków
1764 cm3
8.07 s
Swap wyremontowanego F7P
Nowe pierścienie
Nowe tuleje tłoków (pochodzące z silnika peugeota 1.9td)
Tłoki w idealnym stanie po lekkiej kosmetyce
Modyfikacje:
-Odchudzone koło zamachowe
-wzmacniane sprzęgło
-odchudzony wał - 10mm na stronę (wszystko to razem wyważone)
-kosmetyka toków (stan idealny)
-Odchudzone Korby każda po -18 gram
-Wywarzanie korb wraz z tłokami (każdy zastaw po 1124.3 gram)
-Pełen remont oraz lekki tuning głowicy:
*polerowane kanały dolotowe oraz wydechowe
*planowanie głowicy
*wszystkie zawory, uszczelniacze, sprężynki, popychacze wymienione na nowe itp
...na pewno o czymś zapomniałem.
Zawieszenie 16v
Hamulce 16v (nacinane brembo max + klocki ATE)
1.8 8v (F3P) -BYŁ
1.8 16v (F7P) - JEST
Oryginalna skórzana kierownica MOMO
Fotele w idealnym stanie z 16v ph1
Wszystkie boczki obszyte pod kolor wnętrza podwójne szwy nawiązujące do koloru nadwozia.
Skórzany pasek przebiegający przez całe wnętrze w kolorze nadwozia
Czarne plastiki.
Oprócz tego komp na pokładzie, szyby, lustra w prądzie i kochana klima :)
Jak się znajdą fundusze do gwint by Guzik
Radio: Clarion DXZ379 podświetlanie radia dobrane do koloru podświetlania całej deski w aucie
Fabryczny pilot dostosowany do obecnej instalacji w pełni funkcjonalny
Głośniki:
przód odseparowany zestaw Hertz DSK 165, drzwi wygłuszone włóknem szklanym
Czeka na montaż:
Wzmacniacz Clarion 504ha (made in japan)
Trzeba będzie:
Głośnik basowy we wnękę bagażnika
Każda jest pamiętna
-wałki pipercams'a 270
-porządny wydech i dolot
-zestrojenie całości
Nie ma ludzi idealnych... aut też choć to jest bliskie ideału :P
Jak skończę całe auto będzie to z pewnością osiągnięcie
osiągnięciu wyżej wymienionych perspektyw