Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Radomsko (okolice)
652 cm3
24 KM
47 Nm
0.00 s
jest to moje pierwsze auto, dostałem go mając 15 lat, był to fabryczny zwykły maluszek
według swojego pomysłu, wszystko robiłem sam
delikatny tuning (może kiedyś swap)
- poprawiny dolot, chłodzenie
- trzy elektrodowe świece
- tłumik michael; kiedyś miałem miałem pusty ale to się wiązało z problemami z policja oraz z sąsiadami jak w nocy wracałem ponieważ było mnie słychać ok. 2-3km za mną
- białe wnętrze obszyte białą skają (fotele,kanapa,boczki drzwi,podsufitka)
- sportowa kierownica
- białe zegary od CC 1100 Sporting z obrotomierzem
- skrócona dźwignia zmiany biegów oraz chromowana gałka
- dodatkowe dwa przełączniki
- alarm + centralka
- przód sklepany resor oraz dołożone pióro od trabanta
- tył -obcięte sprężyny o trzy czwarte zwoja , zaokrąglone (gumy między zwojami)
- amortyzatory krosno
- felgi pomalowane na biało, tylne felgi od Bmw rekin 13, opony 155/55 goodyear , przód seria
radio Panasonic, teraz mam je w astrze, dwa głośniki w tylnej półce (wycięte dwa otwory w blasze), gwizdki w drzwiach
prawie każda (między innymi złamany resor, przygody z czepiającą sie policją co do wyglądu, szarpanie za brewki itd. HWDP )
swap
bardzo twardy, za mało koni, mały
zauważany na ulicach bardzo rzucający sie w oczy :D
Są to dalekie marzenia, Nissan 200SX (s13 najlepiej s14), lub jakieś inne auto z nadwoziem coupe o sporej mocy silnika i tylnym napędem które bym chciał przygotować do dryftu