Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
1200 cm3
75 KM
0.00 s
Auto powstało w 1988 roku było wykonywanie przez rok czasu w chwilach wolnego czasu.Przy spędzeniu dużych ilości godzin pracy i pomysłów.
Pojazd jest zarejestrowany jako SAM o nazwie Lambada.Po oględzinach tego auta przez rzeczoznawców auto zostało dopuszczone do ruchu drogowego o bardzo pozytywnym opisie bezpieczeństwa i sprawności.
Auto jest dłuższe od oryginału o około jednego metra.Auto ma napęd 4x4 i umieszczonym silnikiem w przedniej części karoserii. Rostaw osi jest szerszy od oryginalnego i rozstaw kół.Karoseria jest wykonywana z praca ręczną i dużej fantazji pomysłowej.
Silnik jest o pojemności 1200cm3 i o mocy 75km która jest przenoszona jest na cztery koła.Która pozwala osiągnąć prędkość 160km/h.
W aucie jest trochę więcej miejsca i jest troszeczkę szerszy.Bagażnik jest w tylnej części dość pakowny.
Zawieszenie jest całkowicie zmienione.które musiało zostać zastosowanie ponieważ ma napęd 4x4. Jest na felgach 13 calowych.Posiada z przodu hamulce tarczowe a zaś z tyłu bębnowe.
Po wykonaniu auta i pierwszym wyjazdem z warsztatu jadąc przez miasto ludzie bardzo oglądali na tego dziwoląga i po ujechaniu 20 km zostałem zatrzymany przez milicje obywatelską drogową.Ponieważ bardzo rzuciłem się w oczy przez to ze nie miałem tablic i była to nieznana marka.Po bardzo brutalnym obejściu od cha chu wyzwania milicja ja jako 22 letni konstruktor tego auta mój wiosek został podany na kolegium które odbyło się po tygodniu w urzędzie mego miasta po odczytaniu mego oskarżenia drogowego dostałem grzywnę w kosztach zakupu jednej butelki wódki ale i były przyjemne słowa w moim kierunku \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"to dobrze ze mamy utalentowanych ludzi i porządek na drogach musi być\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".
Po 23 latach auto stojące w garażu powodem było nie obecność mnie w kraju i pragnę wypuścić znów go na drogi.Po małym kosmetycznej zmianie.
Plusy:
-4x4
-roztaw kól i osi
-wiecej miejsca w wsrodku
-wiekszy konfort
-Lepsza przyczepnośc na nawieszchniach twardych błotniych i sniegowych.
-Sylwetka wypiera sympatycznym wyglodem od oginalnego 126p
Minusy:
-Nie ma ponieważ jest to kochanie auto jedyne na swiecie w tym rodzaju