Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
WGM
650 cm3
24 KM
35.00 s
Początkowo pożyczany od mojego dziadka, żebym miał jak dojeżdżać na praktyki. Po kilku miesiącach został odkupiony, bo przeważnie i tak stał u mnie. Miałem go mieć do czasu kupna inna samochodu. Postanowiłem go jednak nie sprzedawać, przez prostotę budowy i ogólnodostępne części, a także ludzi, których poznałem na spotach i zlotach.
Poniżej filmik zrobiony ze zdjęć, taka mała historia pojazdu do końca 2012 roku. :)
http://www.youtube.com/watch?v=AqX0a5J1Eic
Przyciemnione boczne szyby i lepa na tylnej.
Półka z głośnikami.
Zardzewiała maska.
Stickerbomb na wlotach.
Obniżone zawieszenie.
Fotele i kanapa IG.
Sportowa kierownica.
Różowo-fioletowe oblachowanie silnika.
Przerobiony tłumik.
Felgi Minilite.
Licznik CCS Indiglo.
Mały, hałasujący i fioletowo-różowy. Oczekuje na wzmocnienie.
Przerobiony tłumik EL - dwie rury wylotowe (youtu.be/c4u3wO6mMgI).
Fotele i kanapa Inter Groclin.
Sportowa kierownica. Dodaje +5 do szybkości i +20 do prowadzenia.
Podświetlenie kokpitu listwami LED.
Licznik z Cinquecento Sporting z zegarami Indiglo.
Resor 11,5cm (zaraz po sklepaniu) i sprężyny -1½ zwoju.
Zagłusza tłumik przy prędkości przelotowej, więc jest OK.
http://www.youtube.com/watch?v=B69UR07WW-4
Powrót z Piknik Country 2012 podczas nawałnicy. Do wymiany poszła szyba czołowa i klosz przedniej lampy. Do tego jeszcze kilka wgniotek.
Halogeny na przedni zderzak (ale nie jestem pewny).
Zrobienie podłogi.
Wzmocnienie silnika.
Plusem jest to, że jeździ. Minusem to, że kiedy mu się chce.
Prawie zamknięty licznik, bo ok. 135km/h i o dziwo się nie rozpadł od takiej prędkości.
O tym, żeby się psuć przestał.