Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Lublin
1597 cm3
122 KM
149 Nm
8.20 s
94 COLT GLXi. Jeden z najbardziej znanych egzemplarzy w kraju i nie tylko. Kupiony jako absolutna seria w automacie, cały czas konsekwentnie modyfikowany.
11.05.2010 - po 3,5 roku Colt sprzedany...
- spoiler z wersji GTi
- progi z wersji CYBORG R
- dokładka przednia z Civika 6g
- czarna maska z laminatu (6kg)
- siłowniki maski
- oryginalne owiewki szyb
- skrzynia biegów z Colta GTi, krótko zestopniowana
- sprzęgło AISIN 215mm
- short shifter
- koło zamachowe z GTi
- sprężyny H&R -40mm przód dedykowane do GTi i -30mm tył
- rozpórka przedniego zawieszenia PROSPORT
- amortyzatory przód MTS Technik dedykowane do GTi, dostosowane do gleby -60
- amortyzatory tył KYB
- przepustnica z 4G93 DOHC GTi
- kolektor dolotowy z 4G93 DOHC GTi
- stożkowy filtr powietrza w seryjnej puszcze
- adapter na przepływomierz
- doprowadzenie zimnego powietrza z dołu zderzaka
- przelotowy wydech 2 cale
- tłumik końcowy A'Pexi N1 replica
- alufelgi Mugen MF8 replica sports brozne 15x6,5 (na niektóryh fotach BORBET T 16 x 7,5J)
- stickery
- sunstrip
- kierownica sportowa O.B.A.
- fotele kubełkowe z COLTA GTi
- kanapa tylna z GTi
- nakładki na pedały SPARCO
- gałka zmiany biegów RALLIART
1.6 16V 4G92, ponoć niedłubalny, a po zmianach byłem na hamowni gdzie wypluło 122KM i 149Nm (seria 113 i 137)
- skrzynia biegów z Colta GTi, krótko zestopniowana
- sprzęgło AISIN 215mm
- short shifter
- koło zamachowe z GTi
- przepustnica z 4G93 DOHC GTi
- kolektor dolotowy z 4G93 DOHC GTi
- stożkowy filtr powietrza w seryjnej puszcze
- adapter na przepływomierz
- doprowadzenie zimnego powietrza z dołu zderzaka
- przelotowy wydech 2 cale
- tłumik końcowy A'Pexi N1 replica
Filmik, jak robi 100 w 8,2 sek:
http://youtube.com/watch?v=mhrUMEDE3Rs&feature=related
Na mokrym i zimówkach 175/70/13 ;)
Wcześniej automat:
4 Biegi i 2 tryby jazdy: ECO i POWER.
Wersja GLXi więc najbogatsza:
- kierownica sportowa O.B.A.
- fotele kubełkowe z COLTA GTi
- kanapa tylna z GTi
- nakładki na pedały SPARCO
- gałka zmiany biegów RALLIART
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- wspomaganie i regulacja kierownicy
- centralny zamek
- podłokietnik
- regulacja świateł
- podstawka na napoje
- i inne przyjemne drobiazgi:)
- sprężyny H&R -40mm przód dedykowane do GTi i -30mm tył
- rozpórka przedniego zawieszenia PROSPORT
- amortyzatory przód MTS Technik dedykowane do GTi, dostosowane do gleby -60
- amortyzatory tył KYB
Dzięki temu i kołom 195/45/16 na feldze 7,5J ET 35 - prowadzi się jak gokart :]
Pięknie gra, a co to jest niech pozostanie tajemnicą
Bicie rekordu prędkości - Colciak wycisnął 222km/h przy 7100rpm
ciągle dochodzi coś nowego ;)
+ wygląd
+ dynamiczny silnik
+ krótka skrzynia
+ oszczędny a trasie: ok 6L/100km przy jeździe 90-110km/h
+ świetne hamulce
- z kolei w mieście pali od 8 do 12L w zależności od korków i humoru mojej prawej stopy:)
II miejsce w konkursie Miss Coltów 2008, na najlepszego Colta portalu coltmania.pl
-> kalendarz z własnym autem w nagrodę
udowodnienie wielu 'znawcom', że silnik ma jeszcze rezerwę mocy i można go dłubać
122KM/149Nm
8,2 do 100, 222km/h i wiele objechanych mocniejszych aut