Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Warka
1398 cm3
60 KM
0.00 s
Autko dostałem od rodziców - są to moje pierwsze cztery kółka. Od tamtej pory systematycznie pielęgnuje i upiekszam mojego KAZIKA. Sprawuje się bardzo dobrze, poza małymi usterkami, które poprostu muszą się zdarzyć w samochodzie, który jest niemal pełnoletni. Ale wszytko jest na bierząco usuwane.
Ogólnie mój KAZIK to podstawowa wersja 1,4 LS 44kW. Ale z czasem troszke w nim pozmieniałem, pierszwsze co to wymieniłem hamulce - teraz są tam tarcze wentylownane z zaciskami ATE od wersji GSi - znaczna poprawa hamowania. Kolejnym krokiem było przyciemnienie wszystkich szyb /oprócz przedniej oczywiście/. Dalszym krokiem był zakup oryginalnych zderzaków od Kadetta GSi, w tylnym nie pasowało mi światło przeciw mgielne - więc zniknęło, razem ze zderzakami zakupiłem tylne lampy również od wersji GSi. Jak już miałem zderzaki, zdecydowałem że odświeże cały lakier na KAZIKU, więc klamki i lusterka również są już w kolorze nadwozia. Ostatnio doszła do całości maska od GSi zrobiona na czarny mat, tak mi sie podobało:) Narazie to chyba na tyle....
Coś tam sobie brzęcy...:)
Jazda nim to dla mnie rozrywka....
Tak w najlbiższym czasie to z zewnątrz chciałbym dodać blendy tylniej szyby i zrobić przednie lampy na SHADOW LOOK - czarne kierunki już jadą do mnie z Niemiec...:D Następny krok to zawieszenie, utwardzenie i obiżenie o 40mm na całości... Jeśli fundusze pozwolą w przyszłym roku KAZIK dostanie nowy motor, marzy mi się C20LET - zainteresowani więdzą jakie ten silnik daje doznania...:)