Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Wrocław
2156 cm3
163 KM
208 Nm
8.40 s
poprostu trafiejka. kupilem ja okazyjnie prawie nowke (przebieg 5200km!!!) po malutkiej stłuczce we wrzesniu 1998r. czyli jestesmy ze soba baaaardzo długo. (na zdjeciach w zielonym kolorze jeszcze zaraz po zakupie) naprawde zrobienie jej kosztowalo mnie sporo zabawy i trwalo okolo 6 miesiecy. autko wyjechalo z GARAGE po liftingu w marcu 1999. Sprowadzone do kraju w maju 2000.
Jedyna, a zarazem zajebista pomoc od mojej wspanialej kobiety Basi oraz Detective Sergeant Mike Milnera z OPP ze mi jej nie zabral za te wszystkie numery jakie wywalilismy żeby z ekipa zdobyc chajs na fury. Dziekuwa dla życzliwych!!!
Ogólnie wspaniałe autko w chwili obecnej natrzaskane okolo 450 tys. km. praktycznie niezawodne (regularne problemy z pogietymi felgami, i raz robilem cala zawieche... oczywiscie wina tylko i wylacznie polskich drog)
Nigdy jej nie robilem "profesjonalnej" sesji zdjeciowej. Te fotki poprostu gdzies tam znalazlem na HDD. Byc moze zrobie jakies w najblizszym czasie i zamieszcze zamiast tych ktore sa.
skirts XENON
felgi 17' american racing - twisted tuner
wydech REMUS titanium oval - flamed
strumienica MICHEL
high performance clutch & flying wheel
tarcze przod i tył BREMBO
lampy tylne "LEXUS"
na klapie oryginalny spoiler HONDA
oczywiscie stożek z dolotem zimnego powietrza własnej roboty :-)
goła fura mnie kosztowała około 30000pln i obiecalem sobie ze mnie wloze w nia wiecej niz drugie tyle... tak ze od 2001 zadnych modyfikacji nie robilem. oczywiscie oprocz silnika ktory trafil mi sie po kosztach
2.2L SOHC 16V
F22B2 zostal wymieniony w 2004 na mocniejsza jednostke F22B5
fabrycznie:
150KM przy 5500RPM
200Nm przy 4500RPM
kreci sie do 7200RPM
pełna opcja. skóra. klima. tempomat. alarm z keyless, immo, domykanie okien remonte starter.
trzyma sie idealnie... naprawde mialem bardzo duzo sytuacji podbramkowych. fura plynie jak po szynach. warunek dobre oponki :-)
double wishbone suspension front&rear
sprezyny sportowe NEUSPEED
amortyzatory sportowe KAYABA
sporo sprzetu przewinelo sie przez autko... przede wszystkim CLARION chociaz ostatnio trafil sie i pioneer AVIC-X1 ktorego uwazam za fenomen i chyba tak juz zostanie.
tuba KICKER max 2x350 na 10' subwooferach
+ malutki piecyk ALPINE 2x50 RMS
zlatalismy razem prawie cała ameryke i europe.
jedyny dzwon pod samym domem. kiedy bylem tak blisko spier.... wszystko... tylko dlatego ze bylo slisko.
w styczniu 2009 zostala oddana w dobre rece...
plusy???
HONDA!!! ekonomiczna, niezawodna, piekna...
minusy:
niektore czesci drogie i ciezko dostepne.
wyróżnienie za tuning optyczny na jednej z pierwszych imprez tuningowych na świecie:
tuning exhibition 1999 w Toronto Ont.
dostała wtedy w nagrode cały audio system KENWOOD (teraz to juz historia)
0-100km/h - 8.4 sec.
1/4 mil - 16.3 sec.
spalanie:
min. 6.7litra zamulajac przy 100km/h na autostradzie uzywajac tempomatu.
jadac autostrada na maxa w trasie do 10litrow
max. 12litrow przy maxymalnym przeciaganiu na kazdym biegu na naszych polskich drogach. (duzo zwalniania wyprzedzania przyspieszania)
predkosc max. za kazdym razem jak wyjade w teren... za szybko to sie dzieje tak ze na kazdej prostej (ponad 1km) ją osiagne. na swoich trasach moge leciec ta predkoscia non stop (oczywiscie zalezne od natezenia ruchu)
odciecie zaplonu przy 190km/h i nie da sie szybciej. podejrzewam ze dzieki temu odcieciu auto jest w ciaglej eksploatacji.
o ślicznej 17-nastce z dlugimi nogami!!!