Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Szczecin
1300 cm3
70 KM
12.00 s
Autko sprzedane czas na nowe, szybsze :) napewno bedzie japoniec :)
- Planowana głowica 1.5mm
- Rozwiercone i wypolerowane kanały w kolektorze ssącym
- Wtrysk od 1.4
- Spiłowane koło zamachowe
- Ściągnięta recyrkulacja spalin
- Dolot do filtra powietrza (wkład K&N) z rury termicznej Jacky.
- Wycięty katalizator i końcowy wydech Ulter
- cała deska rozdzielcza + zegary podświetlone na niebiesko
- kierownica z wersji 3,5
- skórzany mieszek zmiany biegów i ręcznego
- Jamex -30mm
- amortyzatory CupLine
- dolna rozpórka XR
- BORBET 7,5J 15"
- Całe przednie hamulce od wersji XR (wentylowane)
Keenwood, Blaupunkt i Alphard... :) jak narazie nic ciekawego... "narazie".
5 minut po podpisaniu umowy kupna pojechała w trasę 100KM w jedną stronę w 4 osoby.
- SWAP na 1.6
- wymiana lusterek na M-Classic (nie mylić z M3)
- dokładka tylniego zderzaka już leży ale czeka na przeróbki
- soczewki w lampach
- wyczyszczenie tylniej klapy z zamka i wycieraczki
-jeszcze ją troche opuścić do ziemi :)
-przeróbka wnętrza bo nic nie jest zrobione i montaż Car-Audio
Małe i zwinne auto, w sumie wszystko na plus...
...oprócz zaworów i słabej blachy.
GT500 tzw. "Eleanor".