Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Wieluń
0.00 s
autko mam ponad 3 lata, zostął on przeznaczony na tuning, tzw. szpachlowóz:D Zostały zlikwidowane listwy bopczne, inne zderzaki i progi, wlot na masce musiałem zastosować ponieważ pod maske trafił inny silnik i stożek musiał dostawać powietrze. Osiągów nie napisze ponieważ nie sprawdziłem, aktualnie auto zostało znowu wstawione do garażu i będzie poddawane dalszym przeróbkom, czas na skrzynie 5 biegową, tarczówki, alufelgi itd. auto najprawdopodobniej powróci na drogi jak juz całkowicie zostanie skończone, niedługo trzeba będzie się zająć kolejnym trabem:)
Silnik został wsadzony i przerobiony od innego auta, aktualnie pod maską została skrzynia z pompą hamulcową, po zimie zamierzam wstawić silnik poskładany na nowych częsciach i skrzynie pięcio biegową.
Bez większych przeróbek, ale bedzie obite w jakiś fajny materiał
obniżony, ale to jeszcze nie to, lecz juz się trudno jeździ- zdążyłem urwać juz wydech
Nie ma sie zbytnio cm chwalić, dwa niskotonowe i dwa czterodrożne:D
Było ich wiele, za dużo pisania:)
Plusy:
-Miny ludzi spod świateł jak nie mogą dać rady trabiemu:D wkońcu nikt nie wiem co jest pod maską:)
- tanie części
- wystarczająco dużo miejsca w srodku
- pojemny bagażnik, aż 415L :D:D
Minusów żadnych nie widze w tym autku:)
Przejechanie wielu km bez prawka za kierownicą traba:D zjechanie wielu miejsc i wiele razy się błądziło, ale trabi nie zawiódł:) Naszczęście już śmigam z prawkiem:D
Chciałbym mieć większy przypływ kasy by prędzej skączyć robić auto