Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Leszno
2000 cm3
115 KM
0.00 s
SPRZEDANY!!!!!!!!!!!!!!!!
SPRZEDANY!!!!!!!!!!!!!!!!
Ktoś kto ma pojęcię co znaczy symbol GTI nie potzrbuje opisów tego auta, bardziej dociekliwych "co nie tak z tym egzempalrzem" zapraszam do lektury :)
VW Golf III 2.0 GTI (psełdonim Helmut) z 92 roku
wyposażeniu samochodzik posiada:
el.szyby
el.lusterka
el.szyberdach
c. zamek
dociąganie szyb i szyberdachu z pilota
wspomagane kierownicy
podgrzewane kubełkowe fotele
komputer pokładowy MFA
Auto służy raczej do odczuwania pzyjemności z jazdy, gdybym chciał auto rodzinne nie kupił bym go:)
Wszystko robione w niemczech, zero siateksu laminatów i innych ciekawych "rozwiążań" prosto z hipermarketu i sklepu dla majsterkowiczów.
Wszystkie modyfikacje są i będą robione w delikatnie Cultowym, niemieckim stylu, zero badziewia typu neony, diody, obryski (no chyba że orginalne z wersji USA) ciemnych szybek, siatexów laminatów i innch "hitów z allegro" lub promoicji w TESCO,
Jedyne co zmieniło się pod maską to cały wydech, a raczej jego brak jest kolektor póżniej rura i na końcu tłumik od TDI
śmiga na shell V-power racing za 4.99zł za litr co przy ok 12l/100km daje bardzo przyzwoite koszty eksploatacji :) , spoko nie narzekam grunt że potrafi co nieco (kilka osób się zdziwiło)
Kierownica firmy Raid model Dino, aluminiowa gałka zmiany biegów i najfajniejsze czyli kontrowersyjna klatka bezpieczeństwa firmy WIECHERS. Co do klatki to mogę powiedzieć że nie ma problemu z wsiadaniem i wysiadaniem z samochodu ( przód), ztyłu raczej nie ma możliwości podróżowania chociarz znajomy się tam usiadł :D. Co do pytań po co tylna kanapa? Raczej ją zostawie bo to nie ma być rajdóVWka tylko auto cywilne, po za tym tylna kanapa jest poczeba żeby wytłumic bagażnik w którym zostanie zamontowane audio. Po za tym w sytuacji awaryjnej tylni "krzyż" jest mocowany za pomocą czterech śrub więc moża go wykręcić i wtedy auto staje się w pełni funkcjonalne. Niektorzy twierdzą że klatak jest złym rozwiązaniem, pragne podkreślić żę chętnie posłucham propozycji na to auto ale będe je modyfikował POD SIEBIE I TYLKO POD SIEBIE AUTO MA PODOBAĆ SIĘ PRZEDEWSZYSTKIM MI, jeśli komuś coś nie pasuje ok, ale proszę docenić pracę która już jest włożona w ten samochod i która powoli będzie wkładana.
gwint firmy FK (można spuścić bardziej )
rozpurka kielichów przód firmy Supersport
rozpurka kielichów tył firmy Wiechers
dolny spinacz wachaczy
dystanse H&R
HAMULCE:
przód: tarcze Brembo Max
klocki Ferodo
tył: standardowe tarcze i klocki GTI
Narazie brak jednostki sterującej ( poszła z poprzednim Golfem), w aucie są głośniki firmy Axton, a w domu czeka subofer Infinity Kappa 1600W, wzmacnacz Blaupunkta wraz z okablowaniem. Puki co pozostaje przelotowy wydech.
każdy wyjazd z garażu .... :)
są czas pokaże :)
+ VW
+ legenda GTI
+ jest kontrowersyjny
+podoba się mojej mamie ( spoko babka ma 58 lat :) )
+reakce ludzi na ulicy (jedni stukaja się w czoło inni pokazują kciuk)
minusów nie ma przecierz to VW a nie jakieś badziewie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-kumpel usiadł na tylnej kanapie :)
-dzielnie wdrapuje się na niewysoki krawężnik (czasami dosłownie drapie się o krawęznik-pewnie go coś swędzi więc się drapie :P )
-przez ok 4 sekundy wygrywał kreske z vr6 :P
-5,5 l /100km wg. komputera MFA (przy spokojnej jeżdzie) nie jedno kombi na rope się wstydzi :P
mina kolesia z BMW 3 z nalepką M-POWER jak golf z dziwnymi rurkami w środku mu ucieka hehe
-paliwie za zetke
-''kilku'' ulepszeniach w GTI
- VR6
- Golf mk2 jako drugie auto