Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Łódź
1998 cm3
150 KM
131 Nm
7.50 s
✖✖✖✖✖✖✖✖✖ Daewoo Lanos 2.0 GSi (150+ KM, 196+ Nm) ✖✖✖✖✖✖✖✖
Wyposażenie seryjne: elektryczne szyby przód, kierownica regulowana w pionie, centralny zamek, halogeny, zderzaki w kolorze nadwozia, głośniki z tyłu, airbag kierowcy, elektryczna antena.
✰ SWAP na C20XE (2.0 150KM) Motronic 2.5 z Astry GSi
✰ odłączone podgrzewanie przepustnicy
✰ zaślepiony zawór EGR
✰ kolektor wydechowy owinięty bandażem termoizolacyjnym
✰ poszerzona średnica całego układu wydechowego na 2 cale
✰ wycięty katalizator i wstawiona rura imitująca
✰ tłumik środkowy przelotowy RM Motors RM01
✰ tłumik końcowy przelotowy WM Sport 'Mugen' (opalany)
✰ airbox Simota (do 240KM)
✰ mikser gazu BLOS
✰ kolektor ssący Motronic 2.8 + powercap
✰ głowica Coscast GT by Grzegorz Hamelka
✰ dołożony podłokietnik
✰ LED'owe oświetlenie wnętrza
✰ tylne amortyzatory KYB Excel-G, wymiana przednich wkrótce
✰ felgi OZ Titan 16" + opony Fulda Carat Exelero
✰ kaseciak Blaupunkt
290 km/h w Porsche Boxterze S na niemieckiej Autobahnie :)
✰ otwieranie klapy bagażnika z pilota
✰ automatyczne domykanie szyb
✰ lusterka w kolorze nadwozia
✰ delikatna gleba (kupione - czeka na montaż)
✰ zmiana koloru podświetlenia zegarów itp.
✰ może jakieś przyjemniejsze fotele
Plusy:
- śmiesznie tanie części,
- bezawaryjność,
- przyzwoite osiągi
Minusy:
- spalanie
- spalanie
- spalanie
SWAP w niecały tydzień ;)
Porsche 911 GT3 RS, ewentualnie Nissanie GT-R ;)