Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Białystok
1800 cm3
195 KM
6.70 s
Honda civic coupe EJ1 1995 wersja USA pełna opcja
Układ Napędowy tworzy skrzynia od integry type R ze szpera. Short shifter Lekkie koło zamachowe Fidanza, Sprzęglo i docisk Gripforce F1 stage 2
Układ hamulcowy również zosatł zmodyfikowany żeby podołać większej mocy:) Przod: tarcze brembo max nacinane i klocki ebc redstuff, Tyl: konwersja na tarcze, tarcze brembo max glądkie i klocki redstuff, Przewody w stalowym oplocie, duzo większa Pompa hamulcowa i servo od integry GSR
Swap silnika z integry ( B18C3 seryjnie 180km) Przy silniku pojawiły się Reg kolka rozrzadu AEM, Lekkie kólko pasowe, alternatora, wspomagania AEM,Świece platynowe denso. W układzie dolotowym zostało zmienione wszystko czyli kolektor dolotowy AEBS, przepustnica 68mm oraz CAI AEM i filtr K&N. Układ wydechowy ma teraz 2.5\\\" średnicy, rórowy kolektor, dalej test pipe zamiast kata, dedykowany układ Tsudo i zmieniony koncowy na duzy megan racing, bo było za głośno :) Ale mało to pomogło:) Za odpowiednia ilośc paliwa odpowiadaja wtryski od preludy 2,2 i reg ciśnienia paliwa B&M. Całość jest wystrojona na kompie P28 przez http://www.g4slab.pl/
Silnik nie był jeszcze hamowany ale ma +-200km i ok 190Nm przyspieszenia też nie mierzylem ale będzie ok 6.7 sek do 100 a na 1/4 mili ET z Olsztyna to 14,9sek
Wnętrze przeszło duża metamorfoze w stosunku do seryjnego nudnego wnętrza.
Zostało wymienionych bardzo dużo elementów min Czerwony dywan Czerwone kubełki Czerwone boczki Podłokietnik Nakładki na pedały OMP Gałka type r Mieszek skórzany szyty czerwoną nicią Indiglo czarne oraz ramka na zegary z tunelami carbonowa. Skorzana kierownica szyta czerwoną nicią z vti angola Konsola środkowa
Zawieszenie teraz jest dosyc niskie jednak jak na takie obniżenie i an koła 17\\\" jest \\\"dosyć komfortowe\\\" i można w miare normalnei jeździć unikajac dziur i krawężnikow. Modyfikacje Zawieszenia Amortyzatory tokico Sprężyny skunk2 -63mm 3 rozpórki 4 reg wahacze skunk2 Gumy z poliurethanu Dodany stabilizator przechyłu z tyłu Przedni stabilizator z integry Chromowane felgi 17\\\" Opony Uniroyal Rainsport1
radio Clarion DXZ865MP
gl przód LANZAR vibe pro 6.1
gwizdki jedwabne lanzar
subwoofer Audiobahn Awc10t
wzmacniacze crunch PZI2100 oraz RTO GX-MB
kondensator 1,5F SPL
Zabudowa bagażnika zaprojektowana i wykonana własnoręcznie
No coż troche było:) Koniec mojej przygoday z qpa:(
Autko przestało istnieć :( Czas zacząć nowy projekt.
Same plusy poza plastikami które w połączeniu z twardym zawieszeniem dają o sobie znać.
911 turbo, EVO