Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Warszawa
1900 cm3
140 KM
320 Nm
9.70 s
rocznik 2000, sprowadzony w 2005 r. ze Szwajcarii, nie bity, szukalem dlugo auta w takim stanie i znalazlem. Fakt, przebieg 180 tys, ale pewny, sprawdzone wszystko w ASO Audi, uznalem ze warto. Wyposazenie: pelna elektryka, pakiet S-line, sporo chromow, ESP, ASR, 4 x air bag, tempomat, xsenony, czujniki cofania, alu 18 cali (zmienie na mniejsze bo przesada) i oryginaly 15 cali alu z zimówkami, klimatronik, navi audi plus. Stan mechaniczny b. dobry, nowy rozrzad, klocki, drazki etc., no wiem ze wyglad troche za bardzo gangsta, kolor makabryczny do utrzymania w czystosci, ale liczyl sie stan. Silnik AJM 115 KM (1.9 TDI), ale po czipie w Audi, sprawdze na hamowni niebawem, na "oko" ok. 150 KM
firmowy chip z ASO Audi, moc ok. 150 KM, alu AEZ 18 cali + opony pirelli p-zero rosso 235/40 R18
pompowtryski
troche chromu, prawdziwe drewno, zegary od S4 zalozone przez 1 wlasciciela ze Szwajcarii, pakiet S-Line, wszystko robione w ASO oryginalna navi plus, bezsensowny znaczek quattro zalozony przez 1 wlascicela zeby chyba podniesc swoje EGO, nie zrywam bo jeszcze jakis slad zostanie
obnizone zawieszenie z pakietu Sport,
navi plus + zmieniarka na 6 CD, wszystko oryginal
chetnie zamienie swoje 18 cali na normalne 16-tki alu wraz z oponami
minusy - za twardy przez te wielke felgi na nasze drogi, w koleinach myszkuje przez to.
plusy: za to na rownej drodze idealnie sie prowadzi, spalanie wrecz zachwyca
Audi 3.0 TDI Allroad