Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Warszawa
2499 cm3
210 KM
6.00 s
SILNIK + SKRZYNIA + TYLNY MOST:
komputer z chipem +15KM +25nM
silnik zalany Valvoline 10W60 zmieniany co 7tyś.km
wydajniejsza nowa pompa paliwa Bosch (zewnętrzna)
elektryczny wentylator zamiast wisko
skrzynia biegów z E36 325
dyfer 3,73 z 50% SZPERĄ NSC Racing
dyfer zalany olejem Motul FFCompetition 75/140
kompletny wydech przelotowy śr. 60mm z A-grupowym tłumikiem tylnym
M50B25 z E36 2.5 24V bez Vanosa z 1992r. ( 192 KM ) + CHIP + PRZEROBKI = około 210 KM
WNĘTRZE:
sportowa kirownica śr. 32cm z długą nabą ( jak do driftu)
kubełkowe fotele + pasy szelkowe
auto jest gołe w środku (bez tapicerki)
elektryczne lusterka
elektryczne szyby
elektryczny szyberdach
autoalarm + centralny zamek
ZAWIESZENIE + HAMULCE:
magnezowe superlekkie felgi (oryginalnie białe)
tarcze ATE Power Disc (nacinane) + klocki TEXTAR oraz tylne ham. tarczowe
aluminiowe wahacze przednie z E30 M3
wszystkie gumy w zawieszeniu wymienione na teflon
amortyzatory Bilstein B6 + sprężyny Jamex -60mm przód / -40mm tył
grubsze stabilizatory przód + tył od BMW ‘is’-a
przekładnia kierownicza ze wspomaganiem z E30 M3
wymienione wszystkie przewody ham. na nowe miedziane
rozpórka przednich kielichów OMP
cos tam gra :)
wiele takich :)
tankowanie na spinke i zgubienie rejestracji ;p
car audio :)
nie ma minusow :)
230km/h przy ograniczeniu do 40km/h ;p
waga auta : z kierowca niewiele ponad 900kg !!!
e46 m3