Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Łódź
1580 cm3
112 KM
146 Nm
8.70 s
Fiat Siena 1,6 16V rocznik 1998r. Aktualnie Sienka ma nalatane 125 tys kilometrow.Zostala kupiona przez mojego tate w salonie Fiata w Sieradzu( w Łodzi trzeba bylo za dlugo czekac). Kiedy w 2005 roku zrobilem prawo jazdy od czasu do czasu zaczalem nia jezdzic i tak mi sie spodobala ze w 2007 r ja od niego kupilem:)
-felgi 16 alutec opony 195/45
-zawieszenie -80/50 pospring
-wydech przelot 2 cale
-rozpórka kielichów robiona na zamówienie
-fotele recaro z calibry
-Tlumik koncowy KM Malon 90
-skorzana kierownica z Punto GT
-bra
-airbox simota
-rozporka robiona na zamowienie
-dokladka przedniego zderzaka od fiesty
-przyciemnione wklady lamp i kierunkowskazow
-wymienione kierunki na cleary z punto
-zdjete oznaczenia z klapy i blotnikow
-skorzany mieszek i galka
-postojowki philips blue vision
-H4 Tungsram Sportlight Blue +60%
1,6 16V 112 KM (seryjnie 101), bardzo dynamiczny i zrywny, pozwala na zadziwienie nie jednego kierowcy stojacego obok sienki na swiatlach :P Radzi sobie zarowno w miescie jak i podczas dluzszych podrozy, Silnik ma obecnie lekko ponad 114 tys i nigdy nie byl i nie bedzie zagazowany:)
Tu mozna zobaczyc jak sie zbiera
http://www.youtube.com/watch?v=fiG0HVqTbjs&list=UUKDWEMNvHrXR-HzQrHHlSHQ&index=16&feature=plcp
twarde i plastikowe, jednak podczas jazdy nic nie trzeszczy i stuka. Kierowca ma sporo miejsca a wszystkie przelaczniki ma pod reka. Wszystko jest tam gdzie byc powinno. Welurowe siedzenia wygladaja ladnie jednak lubia przycigac do siebie rozne brudy(szczegolnie psia siersc :D)
Bylo miekko jest twardo :)
-sprezyny pospring -80/50
-amorki kayaba
Nareszcie sienka prowadzi sie baaaaardzo dobrze :)
radio-blaupunkt london mp37
glosniki przod-Pioneer TS 1785
skrzynia-Soling CP123
wzmak-Signat Roc 2
takie moje male car audio :) gra bardzo przyjemnie
-kolektor wydechowy o zwiększonej średnicy
-strojenie
-zrobienie dolotu na rurach alu
PLUSY
-wytrzymaly silnik
-dynamika
-dzwiek silnika po zamontowaniu tlumika
-po zmianie zawieszenia bdb prowadzenie
-spory bagaznik
-dobre wyposazenie wersji HL
-dosyc przystepne ceny czesci
-poki co praktycznie bez awaryjny(zdarzaja sie czasem jakies pierdoly jednak nigdy nie zawiodl i nie jechal na lince badz lawecie)
MINUSY
-potrafi swoje spalic :P
-zerowa widocznosc do tylu, cofac trzeba na czuja bo konca furki w ogole nie widac
oj sporo mocniejszych i wiekszych pojemnosciowo autek padlo ofiarami sienki :)
1-4 T-jet 160 w sience :) albo turbo do 1,6
Alfa Romeo 156 GTA lub 159 :)
Seat Leon Cupra