Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Warszawa
1764 cm3
194 KM
196 Nm
6.40 s
Troche zmodyfikowana wersja juz fabrycznie mocnego clio 16S z silnikiem 1.8 16V (F7P), auto po gruntownym tuningu silnika przeprowadzonym jeszcze we francji.
SAMOCHÓD NA SPRZEDAŻ - 7000 pln w stanie aktualnym,
po obróbce lakierniczej i założeniu właściwego ospoilerowania oraz tapicerki skórzanej 9500 pln
- silnik po gruntownych modach
- utwardzone i usztywnione zawieszenie
- brak zamków
- zmodyfikowane ospoilerowanie (do wymiany na właściwe)
- ciemne szyby
- zmieniony układ dolotowy (wyliczony)
- przelotowy układ wydechowy (powiedzmy ze cichy)
- wzmocniony układ paliwowy (mocniejsza pompa)
- wałki z 2.0 16v (F7R)
- głowica po obróbce (pod wałki)
- skrzynia biegów z 2.0 16v (F7R)
- mocniejsze sprzęgło z 2.0 16v (F7R)
- wzmocnione i zabezpieczone półosie
Niestety do przyjemnej jazdy silnik wymaga rozgrzania, na zimno pracuje jak dizel
seryjne + dodatki... powoli sie modyfikuje (stare foty)
- sztywniejsze amortyzatory (bilstein)
- progresywne sprezyny -35mm (H&R)
- obniżona i utwardzona belka skretna (tuleje poliuretanowe)
- górna rozpora przedniego zawieszenia (sparco)
- aluminiowe felgi RIAL 15/7\\\" wypolerowanie w polmat chrom i polakierowane proszkowo w klar + 195/50 r15 uniroyal rainsport - LATO
- stalowe felgi szutrowe z wersji 16S (bardzo mocne) 14/6\\\" zmodyfikowane o ranty + oponki zimowe 175/60 r14 Barum - ZIMA
oraz mniej seryjne.. zaczynamy kłaść instalacje.. bedzie jak w czerwonym :-D
... juz gra
ile fabryka z krakowa.. a fabryka jest dosc chojna
BRAK - auto sprzedane do grodu kraka
+ radosc z jazdy
+ zdziwienie okolicznych \\\"rejseroff\\\" ze jednak to idzie
+ dzwiek wkrecajacego sie silnika na tym secie
- spalanie
- zachowanie na naszych dziurach
- koszty czesci
- mała dostepnosc czesci na rynku wtornym
- zachowanie silnika \\\"na zimno\\\" na aktualnych wałkach i głowicy (dizluje)
- skrzynia z 1.8 nie wyrobiła, z 2.0 narazie wytrzymuje
jezdzi
benzynie po 2 pln za litr i rownych drogach