Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Piekary Śląskie
899 cm3
0.00 s
I oto moje drugie Cinquecento, troszke podobne do poprzedniego. A oto efekty po 4 miesiącach pracy.
-
- sportowy wałek
- klawiatura zaworowa sportowa
- wydech przelotowy (jeszcze 40mm)
- na końcu wydechu puszka z cc, w środku pusta i przerobiona na środek, do tego 2 końcówki z nierdzewki z dyfuzorem
-
- siedzenia z cc's w czarno-czerwonej kompozycji (skay + welur)
- decha czarna + licznik z cc's
- podświetlenie konsoli na czerwono
- boczki z przodu i z tyłu tez w czarno-czerwonej kompozycji
- kierowinica sportowa ( czarno-czerwona )
- podsufitka w czarnym welurze
-
- felgi Intra Smoor 13"(lakierowane wikronem)
- opony przód - Continental ContiSportContact (175/50/13)
- opony tył - Continental ContiSportContact (195/45/13)
- przód sprężyny -50 sparco (+ juz na dniach amortyzatory MTS)
- tył spręzyny -40 sparco (+ juz na dniach amortyzatory MTS)
-
- radio Sony Xplod 4x52
- z przodu komplet syczki + 6" bass z boschmanna 200waT + zwrotnica
- z tyłu w boczkach 16x9 boschmann 250wat + 6" boschmann 200 wat
- w bagażniku wzmacniacz RTO HAMBURG 2X200RMS
- Kondensator 2 farady
- tuba własnej roboty, głośnik peiying dwucewkowy 400 wat
-
-Podróż z Piekar do Bielska :D (160 km tam i spowrotem, i spalił ok 9 litrów :D)
- Mocniejsze Car Audio
-Swap 1,2 16v lub 1,4 16v
- Jak narazie same plusy :D
- Minusów ciągle szukam :P
-
-Trasa Bytom-Gliwice --> 175km/h :D