Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Polkowice
1600 cm3
136 KM
7.30 s
co tutaj pisać... :)
Tuning zacząłem 2lata po kupnie auta (brak pracy itd.) bo to moje pierwsze auto i na nim uczyłem sie praktycznie jeździć jak zdałem prawa jazdy ;) (wcześniej :P od zerówki ujeżdzałem fiata 126P :P)
Do tej pory co zmieniłem ??
- stożek
- 2'' przelot
- tłumik przelotowy z przepustnica CICHO/GŁOŚNO made in home
- nowe 2kolory ! :) jedyny tak pomalowany
- własnoręcznie przerobiony tylny i przedni zderzak
- zaspawane rynny na dachu
- zaspawana antena
- zderzak tyl USDM
- postojówki clear chrom
- felgi 17''
- dopieszczenie stylistycznie silnika
- garby na masce
D16Z5 seryjnie 124km
- przelot
- kolektor sportowy 4-2-1
- stożek
- zimne powietrze ze zderzaka
- panewki ACL RACE
- Pierscienie TP
- remont silnika
- shortshifter
- szybszy od seryjnego EE8 ;D
- radio ROADSTAR DVD
- monitor LCD 7''
-
już 17'' AEZ LANS
opony przód : toyo 205/40/17
opony tył : goodyear 205/45/17
oraz 15'' MOMO 1/4mili
opony marne ;P
tyl gwintowany aktualnie -35mm
przod - 40mm
- roadstar DVD
- przód głośniki no name :P
- tuba JBL GT SERIES USA
- wzmacniacz no name :P
to ta każda tym autem :)
w N/A doprowadzic auto do mocy 160-170km (aktualnie około 140km)
Narazie brak wykresu bo nie mam okazji.
- sportowe wałki
- układ dolotowy
- przerobiony wydech
- przepustnica
- regulowane kółka rozrządu
jak narazie + :)
kill 1/4mili (wygrałem z):
Civic B16A2 170km (2długości)
CRX po modach (1dł dla mnie)
CRX Vtec (ponad pół auta)
Corrado (dużo)
Cupra 220km (2dlugosci)
200sx seryjny (niepamietam ile)
fiat cupe (bardzo dużo)
fiesta 1.8mod (3dł może więcej)
BMW 190km (:P)
zresztą połowa tych aut jest w filmie na dole ;)
dużej mocy w N/A i łojeniu turbokillerów :D