Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
2000 cm3
10.00 s
Autko w moich rękach od stycznia 2010.
Silnik 2.0 8v (2e)
Wersja GT (full opcja)
Zasilane PB+LPG
Gaz I generacja na BLOSIE i na reduktorze Landi Renzo do 136koni.
Spalanie LPG 10-16 litrów na 100km
10sek do 100km/h na gazie i na benzynie.
v-max w 3 osoby na gazie 210km/h
ZAJECHANE;
silnik, sprzęgło, dwie skrzynie, prawa i lewa półośka, przegrzane przednie tarcze, trzy przeguby.
-koła 15 cali włoskiej firmy RG polerowany rant, środek malowany na czarno
-opony Toyo proxes t1r 195/50/15
-zawieszenie dedykowane VW; sprężyny -60mm , amortyzatory -powietrzno-olejowe
-podświetlanie regulacji nawiewu niebiesko-czerwone
-stożek Simota
-zimny dopływ powietrza
-przerobiony dolot
-blos BRC
-przelotowy wydech
-skrzynia z krótszymi biegami
-zbieżność i kąty ustawione do agresywnej jazdy
-odłączony ABS, wyciągnięte czujniki.
-skrócona gałka zmiany biegów
Z serii, ale godne uwagi:
-4 tarcze hamulcowe, przód wentylowany
-progi gt
-pół kubełki
-spojler
-kierownica gt
Pół skóra i boczki z toledo po FL.
Radio
CD/MP3/AUX DENVER
Wzmacniacz:
JBL
Przód głośniki:
JBL 165mm+tweetery (na podszybiu)
Tył głośniki:
Pionieer, oryginalny rozmiar-elipsy dwu-drożne
Niewielkie wygłuszenie, lepsze kable
Każda ponieważ, auto nie ma określonego przeznaczenia, kiedy chce wsiadam do niego i jadę.
-poszerzenie tył nadkoli
-radio Pioneer
-utrzymanie w ładnym stanie technicznym
-zmiana koloru-jeszcze nic nie wiem, prawdopodobnie będzie w dwóch kolorach
PLUSY
-zjada wszystkie disle ze startu i z rolki typu 90/110 koni, nawet 130koni np. w Insigni, Kia Ceed z niebieskimi na pokładzie też nie daje rady . . .
-szybciej lata po ostrych zakrętach niż nowa Vectra, Insignia, Passat bądź Octavia na esp.
NIC OD AUTA NIE WYMAGAM POZA:
MINUSY
-utożsamianie z VW
-słabe spasowanie wnętrza- nie ta jakość co w japończykach
-belka skrętna, szkoda, że nie wielo-wahacz
-elektronika VW, z starym technologicznie nie szczytywalnym komputerem
Wolga 2410
Bmw e60 m5