Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
1998 cm3
240 KM
370 Nm
8.00 s
W tej chwili jest to pionierski projekt w Polsce, jest to pierwszy Saab 9-3 SS na Tronicu8 z poprawionym softem za pomocą programu T8suite. Nie zdecydowałem się na hamownię ze względu na automatyczną skrzynię biegów. Szacowane przyrosty mocy to: 240KM i 370NM z seryjnych 210KM i 300NM.
Przyciemniane szyby,
Zdemontowany hak :)
Wirus na 240KM w firmie msTun
2,0T 240KM
Skórzane fotele Aero
Sportowe Aero.
Koła letnie:
Felgi: League LG-208 18x8 ET35
Opony: przód 225/40R18, tył 235/40R18 - ContiSportContact 2
(na zdjęciach przód 225/35R18, tył 255/35R18)
Koła zimowe:
Felgi: SAAB ALU50 7,5x17 ET41 pomalowane proszkowo na czarno
Opony: 225/45R17 - Pirelli SottoZero
Hamulce: Przód - Mikoda GT, 314x28mm wentylowane, nacinane i nawiercane. Tył – Mikoda GT, 292x20mm wentylowane, nacinane i nawiercane. Klocki hamulcowe TRW
Prestige 150
ok. 30m rowem przy wyprzedzaniu :D
Żadnych uszkodzeń przy wycieczce rowem :D
Plany na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Mechaniczne:
3calowy downpipe + sportowy katalizator + poprawa softu
Większy intercooler
Silikonowe węże w dolocie.
Drugi komplet wtryskiwaczy gazowych.
Sprężyny -2mm + amortyzatory Bilstein B8 lub zawieszenie gwintowane.
Stylistyczne:
Lakierowanie w kolorze nadwozia wszystkie listwy zewnętrzne, grill, lusterka.
+ Prowadzenie, moc, indywidualizm, elegancja.
- Kapryśna elektronika.
Aby zawsze jazda nim sprawiała mi tyle frajdy.