Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Warszawa
1721 cm3
89 KM
11.00 s
Hmm kosztował mnie duuzo pracy i nakładów finansowych
Oryginalny był srebrny przeszedł remont blacharski jak i zostal położony now lakier, srodek zmieniony fotele od GTT po tapicerce, zegary z r19 z obrotomierzem czerwona wykładzina
tuning hmm... raczej słabo - dodane ospojlerowanie od GTT faza1
F3N zrobiony na gaźnik czyli silnik F2N
Gaxnik Solex z10 28/34 dwugardzielowy
Silnik z r19 95 r przebieg UWAGA 60 tysi mam breif ale wyrwalem nie bierze oleju teraz czeka na wymiane na VALVOLINE 10 W40 5 litrów a coo
silniczek extra troszkę zaworek stuka jeden ael co tam
staram sie utrzymywać w czystości kokpit od GTT (czarna deska) jak już wspomniaem fotele również od GTT
amorki z przodu Bilstein Gazowe Sprężyny JAMEX - tył obniżony amorki od GTT - NK
Wydech
Z 1.7 F3N identyko jak na wielopunkcie
przelotowy wyalona strunienica booo zamulała auto aklurat - przelot tylny tłumik ULTER końcówka 80 MM
idealnie pasuke pod zderzaczek
AA coo pochwalę sie
Radio Sony CDX - 8000r
wzmak MAGNAT chwilowo odłaczony głośniki tył elipsy magnat to tyle ale słabo graaa
Pamiętna podróż - przygoda ... co tu opisywać
szykuje się druga r5 blacharka i moze coś jeszcze moze Turbo :)
Ma plusy i minusy ale wychodiz na ZERO :)