Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Olsztyn / Bartoszyce
1275 cm3
90 KM
117 Nm
9.00 s
MICRA.PL
- aluminiowy korek wlewu oleju NISMO
- wypolerowana pokrywa zaworów
- wymiana seryjnie montowanej centrali alarmowej na nowszy model
- centralny zamek
- zaciski i jarzma z Nissana Almery GTI
- wentylowane tarcze hamulcowe 257mm
- klocki hamulcowe Ferrodo Premier
- zaciski i bębny hamulcowe oraz hak przedni polakierowane na czerwono
- postojówki: LED W5W SUPER FLUX
- mijania i drogowe: H4 Xenonowe
- w sezonie opony Firestone Firehawk TZ 200 FS 185/55R14 80 H na białych alufelgach Zender 14\\\\\\\"
zimowo - Kleber 185/55R14 na alufelgach Dezent J 14\\\\\\\"
- Ecu Master DET II - strojony przez BOCA MOTORS
- był CG10DE -> swap na -> CG13DE
- głowica -1mm
- poprowadzony dolot zimnego powietrza ze zderzaka przedniego na stożek
- dedykowany układ dolotowy Simota (rura 76mm + stożek)
- filtr Simota na odmę
- wycięty katalizator
- przelotowy tłumik końcowy RM-MOTORS model: MINI76z
- środkowy tłumik przelotowy
- wyrzucona sonda lambda
- wtryski od Almery 1,6 (GA16DE)
- większa przepustnica od Almery 1,6
- sprzęgło Exedy
- short shifter Japspeed
- zmiana podświetlenia zegarów na niebiesko
- wstawienie zegarów z obrotomierzem
- oklejenie maskownicy zegarów
- aluminiowe ringi na zegary
- pomalowanie wskazówek fluorescencyjną farbą
- naba Simoni Racing
- kierownica Sparco Lap 3
- gałka zmiany biegów Sparco X-Fast
- przyciemnione tylne szyby boczne + tylna
- fotele kubełkowe z wersji Super S
- rozpórka przednia OMP
- wymiana seryjnie montowanych pierdziawek w drzwiach na... coś mocniejszego :)
- odseparowane tweeter\\\'y Hertz DT 16
- dodatkowy wzmacniacz w bagażniku
- subwoofer
- Sony CDX-GT200
...200KM z wolnossaka
- brak