Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Skrzeszew
1800 cm3
186 KM
220 Nm
7.50 s
Fiat Stilo 1.8 Dynamic 2002 rok
6XPP
2XKurtyny
Skórzana tapicerka
Skórzana kierownica
Xenony
ABS / ESP / ASR
Dzielona tylna kanapa
Climatornik
Klimatyzowane schowki
Wydech:
Kolektor SUPERSPRINT
Tłumik środkowy i końcowy EL-TEC
Taśma grafitowa
Przegroda aluminiowa komory silnika
Płyta pod silnik z aluminium
Hamulce
Tarcze TAROX G88 287mm
Klocki FERODO DS PF
Płyn MOTUL RBF 660
Wężyki Goodridge metalowy oplot
Koła
17" Alu ENZO
Opony Good Year Eagle F1 215x40x17 GSD3
Sprzęgło - Black Diamond
Silnik zmodyfikowany:
- brak wariatora
- wałki rozrządu CATCAMS
- sprężynki CATCAMS
- talerzyki CATCAMS
- kółka rozrządu PIPER
- filtr powietrza PIPERCORSS VENOM
- dolot nierdzewny by TRAX RACING
- komputer ECUMASTER 2 by COOBCIO
wyprzedzenie zapłonu , przesunięcie
odcinki na 7800 rpm , dawka paliwa )
- korekcja gniazd zaworowych
- planowanie głowicy
- ciśnienie w cylindrach 15 atm
- korekcja dolotu
- korekcja kanałów wylotowych i dolotowych
- skrócone prowadnice
- polerowanie kanałów
- szlifowane zaworów
- radiator filtra oleju
- świece NGK BKR 6 EIX Irydowe
- świece dogięte z 0,95 mm na 0,7mm
- sonda Lambda obspawana z podkładką
- nawiercona przepustnica - dziura 3 mm
Fotele Kubełkowe F1Z
Pasy Szelkowe 3" 4 punktowe LICO
Nakładki na pedały SPARCO
Drążek zmiany biegów SPARCO Raptor
Białe Zegary
WEITEC ZIELONY ULTRA GT - 40 mm ( amortyzatory + sprężyny )
Rozpórka kielichów przednich OMP
Na razie Seryjne 5.1 + SUB
IPOD :)
Spotkanie z T.I.R w drodze na HEL :(
Turbo :) ? + Nitro
MINUSY
za mały bagażnik
awaryjna elektronika
po Tuningu większe koszty eksploatacji
mało podatny do modyfikacji
PLUS
wygodny - dużo miejsca dla pasażerów
ładny przyjemny design wnętrza
dobrze się prowadzi
Audi RS4 :) lub RS6 najchętniej kombi
PS
Podziękowania dla TRAX RACING za obsługę samochodu.