Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
1998 cm3
131 KM
0.00 s
Nissan Primera P11 z roku 1997. W wyposażeniu znajduje się:
- klimatyzacja;
- elektryczne szyby;
- ABS;
- airbag;
- wspomaganie kierownicy;
- autoalarm;
- centralny zamek z domykaniem szyb z pilota;
- alufelgi 15'' ENZO;
- instalacja gazowa BRC.
Do samochodu zostały założone zderzaki, nakładki progowe oraz nerki od wersji GT, a tylny spojler pochodzi od wersji SLX. Auto jest po zmianie koloru z białego na srebrny metalic. Założyłem filtr stożkowy JR dla lepszego dźwięku ;-) oraz BLOS'a w instalacji gazowej aby auto oddychało pełną piersią. Pokrywa zaworów polakierowana na czarny mat rodem z wersji GT.
Silnik ma pojemność 1998 cm3, ma moc 131KM. Jest to silnik pozwalający na dobre przyspieszenia co bardzo pomaga przy wyprzedzaniu. Jednocześnie jest oszczędnym silnikiem, który w mieście spala około 11 litrów gazu na 100km.
Bardzo przestronny samochód. Wykonanie na wysokim poziomie, bardzo estetyczne. Nic nie skrzypi, w czasie jazdy bardzo cicho i przyjemnie się prowadzi.
Dość wytrzymałe, komfortowe. Jedyna rzecz w Primerze, którą należy mieć na względzie w czasie jazdy. Jest to spowodowane niestety stanem naszych dróg.
Alpine CDA-9852RR;
Głośniki Sony Xplod (tył);
Z przodu głośniki seryjne (w planach wymiana).
Jeszcze przede mną :-)
W najbliższych planach jest dolna osłona silnika aby po zimie nie było czego sprzątać w komorze silnika. Na wiosnę sportowy tłumik ULTER i zmiana tapicerki na skórzaną, zarówno foteli, drzwi i kokpitu. Przy chwili czasu zmiana podświetlenia kabiny na bardziej wyraziste oparte o diody LED. Ponadto myślę o nowych markowych przewodach WN - niebieskich ;-)
Same plusy :-)
BMW X5