Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
ETM
1600 cm3
0.00 s
[|____\====O====/____|]
Jeden z pierwszych egzemplarzy Atu Plusów.
Zakupiony w salonie w 1997 roku. W jedych rękach od początku.
Stworzony do latania bokiem po mokrej, śliskiej i piaszczystej nawierzchni;)
Właśnie otrzymuje drugie życie...
13 września rozpoczęto nad nim prace renowacyjne.
Rozłożony na części pierwsze w celu wyzbycia się rudej i odpowiedniej konserwacji. Nowy lakier.
Planowany czas zakończenia prac 15 listopada.
Pierwsze jazdy testowe przeprowadzone 30 października:D
Jeszcze dużo do wyregulowania, natomiast lakierek pięknie mieni się w słońcu i przyciąga uwagę:]
Założenie z początku było proste - sama renowacja blachy.
W międzyczasie zrodziła się koncepcja lekkiego tuningu (elementy nadwozia mają pozostać seryjne). Samochód otrzymał dwukolorowe malowanie - zielono-czarne - z zielonymi dodatkami na desce rozdzielczej.
Zdrowy i zalany syntetykiem.
Mistrzem sprintu nie jest, za to do latania po mokrej lub śliskiej nawierzchni wystarczy.
http://www.youtube.com/watch?v=lzgShQ_L_eY
Jak padnie będzie swap na coś większego:D
Deska rozdzielcza z dodatkami w kolorze zielonym.
Przednie fotele lotnicze.
W planach skórzana tapicerka koloru czarnego z zielonymi przeszyciami.
Seria.
Radio LG LAC5800R
http://www.youtube.com/watch?v=xv5ECR9qpg4
głośniki 2x seria 2x Soundstream Tarantula + tweetery i subwoofer Dibeisi DBS-P8007;)
http://www.youtube.com/watch?v=Dj8ulVCTMcQ
Dają jakoś radę:D
Zastąpienie welurowej tapicerki czarną skórą z zielonymi przeszyciami.
Delikatne przyciemnienie szyb.
Potem pozostanie tylko przygotowanie zawieszenia pod mocniejszy silnik.
+ Nigdy nie zawiódł
+ Im starszy tym bardziej unikatowy
+ Tylny napęd (frajda niesamowita)
+ Niestabilny przy większej prędkości na śliskiej nawierzchni:D
+ Brak kontroli trakcji, ABS i innych bzdur, które nie pozwalają czerpać przyjemności z jazdy
- Coraz trudniej o (tanie) części
- Niestabilny przy większej prędkości na śliskiej nawierzchni;)
- Spalanie jeśli lubi się poszaleć
Drifting zimą - benzyna 20/100km max
LPG 24/100km max
Drifting na śliskiej - benzyna 17/100km max
LPG 20/100km max
Jazda po mieście - benzyna 12/100km max
LPG 15/100km max
W trasie do 100km/h - benzyna 7,5/100km max
LPG 9,5/100km max
Drogach, po których można driftować bez końca...
...aby ludzie przestali widzieć w Drifterach, szaleńców.