facebook
System PJ
to 129 372 pojazdów na 669 410 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez ATU 1997r

Oglądano już 14193 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez ATU »
  • Rocznik

    1997 r.

  • Właściciel

    Arko

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    ETM

  • Pojemność

    1600 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis


    [|____\====O====/____|]

    Jeden z pierwszych egzemplarzy Atu Plusów.
    Zakupiony w salonie w 1997 roku. W jedych rękach od początku.
    Stworzony do latania bokiem po mokrej, śliskiej i piaszczystej nawierzchni;)
    Właśnie otrzymuje drugie życie...
    13 września rozpoczęto nad nim prace renowacyjne.

    Rozłożony na części pierwsze w celu wyzbycia się rudej i odpowiedniej konserwacji. Nowy lakier.
    Planowany czas zakończenia prac 15 listopada.

    Pierwsze jazdy testowe przeprowadzone 30 października:D
    Jeszcze dużo do wyregulowania, natomiast lakierek pięknie mieni się w słońcu i przyciąga uwagę:]

  • Tuning

    Założenie z początku było proste - sama renowacja blachy.
    W międzyczasie zrodziła się koncepcja lekkiego tuningu (elementy nadwozia mają pozostać seryjne). Samochód otrzymał dwukolorowe malowanie - zielono-czarne - z zielonymi dodatkami na desce rozdzielczej.

  • Silnik

    Zdrowy i zalany syntetykiem.
    Mistrzem sprintu nie jest, za to do latania po mokrej lub śliskiej nawierzchni wystarczy.

    http://www.youtube.com/watch?v=lzgShQ_L_eY

    Jak padnie będzie swap na coś większego:D

  • Wnętrze

    Deska rozdzielcza z dodatkami w kolorze zielonym.
    Przednie fotele lotnicze.
    W planach skórzana tapicerka koloru czarnego z zielonymi przeszyciami.

  • Zawieszenie

    Seria.

  • Car Audio

    Radio LG LAC5800R

    http://www.youtube.com/watch?v=xv5ECR9qpg4

    głośniki 2x seria 2x Soundstream Tarantula + tweetery i subwoofer Dibeisi DBS-P8007;)

    http://www.youtube.com/watch?v=Dj8ulVCTMcQ

    Dają jakoś radę:D

  • Perspektywy

    Zastąpienie welurowej tapicerki czarną skórą z zielonymi przeszyciami.
    Delikatne przyciemnienie szyb.


    Potem pozostanie tylko przygotowanie zawieszenia pod mocniejszy silnik.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Nigdy nie zawiódł
    + Im starszy tym bardziej unikatowy
    + Tylny napęd (frajda niesamowita)
    + Niestabilny przy większej prędkości na śliskiej nawierzchni:D
    + Brak kontroli trakcji, ABS i innych bzdur, które nie pozwalają czerpać przyjemności z jazdy

    - Coraz trudniej o (tanie) części
    - Niestabilny przy większej prędkości na śliskiej nawierzchni;)
    - Spalanie jeśli lubi się poszaleć

    Drifting zimą - benzyna 20/100km max
    LPG 24/100km max
    Drifting na śliskiej - benzyna 17/100km max
    LPG 20/100km max

    Jazda po mieście - benzyna 12/100km max
    LPG 15/100km max

    W trasie do 100km/h - benzyna 7,5/100km max
    LPG 9,5/100km max

  • Marzę o...

    Drogach, po których można driftować bez końca...
    ...aby ludzie przestali widzieć w Drifterach, szaleńców.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Kawasaki ZZR 1100 / ZX11
  • Yamaha TZR 80
  • Aprilia Af1 Futura 125
  • Fiat Punto
  • Własne Projekty Motocykl
  • Yamaha Raptor YFM 660

Co robią kierowcy na PJ