Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Sokolniki/Poznań
1796 cm3
120 KM
165 Nm
0.00 s
Sprzedany, obecnie VW Golf VI Highline 1.6TDI
Miejsce 1.4 zajął 1.8 16V z Freelandera. Silnik pracuje na elektronice z poloneza 1.4, wtryskiwacze pochodzą z Calibry 2.0 16V, Oryginalny, plastikowy kol. dolotowy z freelandera oraz rurowy kolektor wydechowy, zamiast żeliwnego.
Osiągi, póki co, nieznane
Z PNa plusa, zmienione na czarne, srebrne wstawki, przerobiona konsola środkowa, srebrne wskaźniki, niebieskie podświetlanie, fotele Inter Groclin standard na nowo obszyte, kierownica Raid 36cm,obszyta wraz ze dźwignią biegów i recznego skórą naturalną, skórzany mieszek na dźwigni biegów i ręcznym, podłokietnik, dołożone el.szyby
Utwardzone, obniżone. Sprężyny z PNa Trucka, obcięte o 2,25 zwoja, dołożone pióro, sklepane resory, skrócone wsporniki resorów. Wspomaganie kierownicy złożone z pompy z Rovera 414 i przykładni z PNa Caro+
Pioneer deh1400r(podświetlanie zmienione na niebieskie) z przodu Pioneery ts-a172c, z tyłu Kicxy 10m+sub 20cm(stx)
I miejsce na III Ogólnopolskim Zlocie Samochodów Marki FSO w kategorii "Najładniejszy Polonez"