Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Rzeszów
1903 cm3
75 KM
0.00 s
Polonez zakupiony od drugiego właściciela w roku 1997, w komisie. Służy przez wiele lat, bez żadnych problemów. A był eksploatowany nie mało. Przewiózł wiele osób, a także ciężkich i wymagających towarów, więc życia łatwego z pewnością nie miał. Trzy lata temu postanowiłem mu to jednak wynagrodzić. Postanowiłem się za niego zabrać zrobiłem kapitałkę silnika, który wciąż jest docierany usunięcie (tymczasowe) rudy, a także lekko zmodyfikować wnętrze - między innymi zakupione zostały fotele kubełkowe itp.
A więc:
-neony do podświetlania nóg (niebieski)
-zmiana ośw. wnętrza zegary i przyciski
-gałka zmiany biegów itp.
itd. itd.
Standardowa jednostka 1.9, wytrzymała i mocna.
Filtr powietrza K&N
-Groclinki (oczekują na obszycie)
-El. szyby
-Tapicerki z Plusa/Atu
-Dodatkowe przyciski do załączania 2 wentylatora, załączania podświetlenia nóg
-Centralny zamek
Fabryczne
Fabryczne, ale niezle gra :), wbrew pozorom.
Każda jest pamiętna.
-Kapitałka nadwozia
-Alarm, automatyczne domykanie szyb
-Lepsze amorki (gazowo-olejowe)
-Ospojlerowanie orciari
-Białe kierunkowskazy
-Uturbienie
+ niskie spalanie
+ duży
+ bezpieczny
+ tani
+ niezawodny
+ tył napęd
Minusów nie ma
165 km/h na trasie do Przemyśla