Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
PKR:)
1598 cm3
155 KM
215 Nm
6.20 s
Honda Civic EG6 V gen
Wyposażenie:
-wspomaganie
-el. szyby
-el. lusterka
-el. szyberdach
-klimatyzacja
-auto-alarm
-centralny zamek
-immobilizer
-welurowa tapicerka
Mechaniczny:
-Kolektor 4-2-1\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Supersprint\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"
-wydech 2.5\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" z tłumikiem środkowym przelotowym zakończony tłumikiem ala Mugen
-przepustnica b16
-ssak rozwiercony pod przpustnicę
-dolot CAI z filtrem stożkowym SIMOTA
-doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka
-uszczelka termiczna pod ssaka
-zimniejsze świece NGK
-kable zapłonowe 10,2mm vision
-separatorki kabli vision
-dolot oraz kolektor owinięty bandażem (w trakcie realizacji)
Układ napędowy:
-sprzęgło exedy
-skrzynia d13 + short shift (w trakcie realizacji) :)
Elektryczny:
-zestrojona
-przesunięta odcina
-usunięta blokada prędkości max
Wizualny:
- jak na razie brak tylnej wycieraczki(zaślepka) ;)
- JDM wlepy i naklejki klubowe
Stock D16Z6 125KM
hehe przód zadbany, tyłu brak;)
Advan -40mm przód -35mm tył.
rozpórka kielichów przód i tył NRG, rozpórka trapezowa, C-pilar, wahacze camber kit...
Jednostka sterująca ADZZJEST ARX czyli CLARION ARX robiony na rynek Japoński(kaseciak pod zmieniarką) ;) ,głośniki przód JBL+sporany CRUNCH, tył(zamiast kanapy) subwoofer CRUNCH 2cewkowy 30cm śr. 350W RMS, wzmacniacz GELHARD 4kanałowy V12, zwrotnice MBQUART 2szt, kondensator CRUNCH, zmieniarka CLARION 6cd, okablowanie CRUNCH.
Gra nawet nawet;)
hehehe..mam dużo pkt karnych i chwalić się nie będę;)
Są i bardzo kosztowne;p ;/
Brak - tylko same + bo to HONDA!;)
Trudno powiedzieć bo prędkościomierza nie mam tak daleko wyskalowanego ale jest foto;)
Dopieszczeniu perełki hehe;)