facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Daihatsu Charade 1992r

Oglądano już 11985 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Daihatsu Charade »
  • Rocznik

    1992 r.

  • Właściciel

    BartGTti

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Gdańsk

  • Pojemność

    993 cm3

  • Moc

    1 KM

  • Max. moment obrotowy

    1 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Daihatsu Charade GTti


    silnik :CB80 993ccm , Turbosprężarka IHI RHB51 , seryjnie kute tłoki ,natrysk oleju na denka tłoków ,turbosprężarka z chłodzeniem wodnym /seria 101PS

  • Tuning

    The Pursuit of Function

  • Silnik

    :]
    -Jednostka napędowa po remoncie.
    -Turbo po lekkiej obróbce.
    -Doładowanie zwiększone do 0,85-0,9bara (seria 0,6)
    -Zawór MBC (Manual Boost Control)
    -Odmulenie dolotu: Filtr stożkowy
    -Intercooler na płaszczyźnie maski (mniejszy lag).
    -Aluminiowe orurowanie IC
    -Orurowanie owinięte taśmą termoizolacyjną
    -Zawór Blow'Off Valve THE SUN
    -Komputer ze zmienionymi mapami
    -Dopracowanie dolotu.
    -Dopracowanie kolektora wydechowego
    -Wydech 2,5cala całkowicie przelotowy
    -Downpipe 2,7cala z bypassem WestGate'a

    Muszę w końcu wybrac sie na hamownie...

  • Wnętrze

    -Wnętrze wyprute
    -Fotel Bimarco Bravo (kierowca. Pasażer oryginalny kubełkowy fotel GTti)
    -2xPasy 3punktowe SHROTH'a
    -Kierownica RAID HP +sportowa Naba z długim osadzeniem
    -Wskaźnik doładowania
    -Dodatkowy zewnętrzny obrotomierz
    -Akumulator przeniesiony na tył auta

  • Zawieszenie

    Seryjnie GTti jest bardzo sztywna ,ja dożuciłem na przód sportowe springi -40mm
    -dwie rozpórki (dolna i górna) przedniej osi.
    -Felgi 14"x6" polakierowane na Czarny Mat
    -Opony:
    przód: Uniroyal RainSport1 195/45 R14
    tył: Yokohama U510 195/45 R14

  • Car Audio

    Słucham świstu turbiny.

  • Perspektywy

    Jest szybko ,będzie jeszcze szybciej!

    Szukam sponsora.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Minusy:
    Brak trakcji przy mocnym wciśnięciu gazu.

    Plusy:
    -Swietnie prowadzenie
    -Rewelacyjne hamulce
    -Dźwięk silnika
    -Świst turbosprężarki
    -Taki silnik w obudowie niecałych 800kg robi niesamowite wrażenie


Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Suzuki DR 350
  • Aprilia RS 50
  • Simson S51 Enduro
  • Romet Ogar 205
  • Honda CBR 600
  • Mitsubishi Colt

Co robią kierowcy na PJ