Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Gdańsk
993 cm3
1 KM
1 Nm
0.00 s
Daihatsu Charade GTti
silnik :CB80 993ccm , Turbosprężarka IHI RHB51 , seryjnie kute tłoki ,natrysk oleju na denka tłoków ,turbosprężarka z chłodzeniem wodnym /seria 101PS
The Pursuit of Function
:]
-Jednostka napędowa po remoncie.
-Turbo po lekkiej obróbce.
-Doładowanie zwiększone do 0,85-0,9bara (seria 0,6)
-Zawór MBC (Manual Boost Control)
-Odmulenie dolotu: Filtr stożkowy
-Intercooler na płaszczyźnie maski (mniejszy lag).
-Aluminiowe orurowanie IC
-Orurowanie owinięte taśmą termoizolacyjną
-Zawór Blow'Off Valve THE SUN
-Komputer ze zmienionymi mapami
-Dopracowanie dolotu.
-Dopracowanie kolektora wydechowego
-Wydech 2,5cala całkowicie przelotowy
-Downpipe 2,7cala z bypassem WestGate'a
Muszę w końcu wybrac sie na hamownie...
-Wnętrze wyprute
-Fotel Bimarco Bravo (kierowca. Pasażer oryginalny kubełkowy fotel GTti)
-2xPasy 3punktowe SHROTH'a
-Kierownica RAID HP +sportowa Naba z długim osadzeniem
-Wskaźnik doładowania
-Dodatkowy zewnętrzny obrotomierz
-Akumulator przeniesiony na tył auta
Seryjnie GTti jest bardzo sztywna ,ja dożuciłem na przód sportowe springi -40mm
-dwie rozpórki (dolna i górna) przedniej osi.
-Felgi 14"x6" polakierowane na Czarny Mat
-Opony:
przód: Uniroyal RainSport1 195/45 R14
tył: Yokohama U510 195/45 R14
Słucham świstu turbiny.
Jest szybko ,będzie jeszcze szybciej!
Szukam sponsora.
Minusy:
Brak trakcji przy mocnym wciśnięciu gazu.
Plusy:
-Swietnie prowadzenie
-Rewelacyjne hamulce
-Dźwięk silnika
-Świst turbosprężarki
-Taki silnik w obudowie niecałych 800kg robi niesamowite wrażenie