Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Szczecin
1242 cm3
82 KM
0.00 s
... na poczatku byl chaos
... autko posiadam od 2009 roku, kupione jako totalna seria - z dnia na dzien modyfikowane w taki sposob aby przyciagalo przypadkowych przechodniow, oczywiscie bez zbednych laminatow - robione na German Style.
Tak jak pisalem wyzej troche sie pozmienialo idac w strone German Style.
Przednie lampy - oryginalna soczewka wraz z Xenonem o barwie 6000k
Na masce naciagnieta BRA, klamki od Alfy 147, klapka od wlewu paliwa malowana areografem, tylne lampy przyciemnione zarowno jak i odblaski w zderzaku, felgi 16x9 firmy CR (niestety ale na ten sezon juz nie dalem rady ich spolerowac i doprowadzic do lepszego stanu) z naciagnietymi oponami w rozmiarze 215/40. Pod maska wiekszych modyfikacji jesli chodzi o silnik nie bylo - tylko zalozony stozek.
Zadbane, nie palone i przede wszystkim pachnace ;)
Tutaj zostal dodany slupek z voltomierzem, na seryjne zegary dodane aluminiowe ramki aby poprawic estetyke.
No tak - seryjne bylo jeszcze na poczatku tego roku (2010). W pozniejszym czasie sprezyny Weitec -35mm a na chwile obecna przod obnizony 60mm / tyl 40mm. Trzyma sie drogi jak "glupi" :)
Jednostka sterujaca Sony Xplod (52Wx4) do tego wzmacniacz (nic ciekawego), kondensator oraz skrzynia MacAudio.
Slychac i to porzadnie :)
Moge z czystym sumieniem powiedziec, ze wsiadajac do tego auta - kazda jest dla mnie pamietna :)
Na zalozenie czeka oryginalna lotka z wersji GT :)
Plusy?
Za duzo by wymieniac :)
Minusy?
Przeciez ich nie ma?