Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Olsztyn
1948 cm3
140 KM
190 Nm
9.00 s
Zapraszam wszystkich miłośników volvo na www.volvoforum.pl
oraz
www.paradavolvo.pl --> zróbmy coś wielkiego pobijmy rekord Guinnessa - 12 Września 2010 Chorzów
Standardowa jednostka Volvo niecałe 2 litry i 140 koni, nie porywa ale daje radę szczególnie w trasie powyżej 110 km/h zaczyna się fajna jazda.
Spalanie adekwatne do masy i nogi :P
To co powinien mieć - pół skóry, pakiet oświetlenia wnętrza, pełna elektryka, komputer pokładowy, klimatronic brakuje jedynie grzanych foteli, tempomatu i DSA.
Zawias Koni Sport przód i tył;
przód -55mm
tył -50mm
Fele Toora 16' 6,5J
Oponki 205/45R16
Przód Fulda Exelero - bardzo fajne oponki nieco głośne, ale pozwalają na wiele i szybko się nagrzewają
Tył Bridgestone ER30 - ideał na tył, nie da się na suchym asfalcie stracić z nimi przyczepności a i pisku się nie uraczy :)
Cały ten zabieg z zawiasem wykonano w Niemczech, sprężyny przycięte na zamówienie poprzedniego właściciela.
Dzieki temu auto jeździ jak gokart, dobre oponki i niski profil sprawiają że jest niesamowicie przyczepne i przewidywalne w zakrętach, choć granica "przegięcia" jest bardzo cienka, auto było stworzone do ganiania po niemieckich autostradach - wynik - powyżej 160 km/h przykleja się do asfaltu i żaden wiatr nim nie zabuja :]
Standard nie jestem audiofilem choć muszę trochę przy nim pogrzebać.
Przewiezienie kumpla jeżdżącego różnymi pseudo sportowymi furami i jego komentarz - to nie samochód to pierd*lony gokaaart :P
A tak serio to każdy wyjazd poza podjazd, jazda nią to czysta przyjemność wszędzie i zawsze.
Czarnula czeka na odświeżenie CA oraz przedniego oświetlenia - mam w zamiarze kupno poliftowych oczek i kierunków.
Plusy jak wyżej.
Minusy brak komfortu u nas, ale miny ludzi obserwujących nas na rondach - bezcenne :]
Wyprawa do Ukrainy dokładnie Lwów i ciągłe szlifowanie podłogą po tamtejszych szynach tramwajowych :p
P1800 ES
a następcą Czarnuli będzie V 70II R