facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda Civic 1995r

Oglądano już 3006 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda Civic »
  • Rocznik

    1995 r.

  • Właściciel

    MaTeUsZ_V212

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Kolno

  • Moc

    180 KM

  • Max. moment obrotowy

    180 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    5.95 s

  • Opis

    Auto przyjechało z niemiec w październiku 2009r jako seria z silnikiem d13b2 75KM wersja Nolbesse. Kupiłem je z zamiarem modyfikacji mechanicznych jak i stylistycznych. Obecnie trochę się pozmieniało :D

  • Tuning

    Obecnie skupiłem się na modyfikacjach mechanicznych, więc seryjny silnik o mocy 75KM ustąpił miejsca dla silnika 1.8vti b18c4 po schamowaniu pokazało ponad 180KM i tyle samo NM.Co tu dużo mówić VTEC uzależnia :D
    Filmik r z przyśpieszenia

  • Silnik

    - swap na B18C4
    - Pompa paliwa z mb6
    - Grubsza chłodnica z VTi
    - Olej Motul 6100 synergie+ 10w40
    - Bak z pompą paliwa z eg4

    Plany
    -Eaton M62 :D

    UKŁAD DOLOTOWY:
    - Parówa + filtr simoty
    - Doprowadzenie zimnego powietrza

    Plany
    - Kolektor dolotowy Skunk2
    -Przepustnica 65mm SKunk2
    -Zmiana filtra na Fujita

    UKŁAD WYDECHOWY:
    -Kompletny układ wydechowy kwasówka 2,25”
    - Końcowy tłumik Oem Look M-Tech
    - Środkowy tłumik M-Tech

    Plany
    -Wstawienie drugiego tłumika środkowgo, bo na obecnym układzie jest delikatnie mówiąc głośno :D



    ELEKTRONIKA:
    -wiązka seria EG3 + dorobione wszystkie brakujące przewody pod swap b18

    Plany
    zmiana kompa na p28/p30 i strojenie


    UKŁAD NAPĘDOWY:
    -skrzynia S9B z LSD
    - Lekkie koło zamachowe FIDANZA
    - Sprzęgło F1 STAGE 2 CLUTCH SET
    Plany
    -Jeśli nie będzie eatona to Fd 4.9
    - 1,2,3 Z z y21 z 5 z LS'a

  • Wnętrze

    Seria

  • Zawieszenie

    ZAWIESZENIE:
    - Wahacze przód z VTI
    - Przednia górna rozpórka z VTI
    - Stabilizator przód VTI
    Plany
    -Obniżenie -60/60 na jakimś dobrym kicie
    -C-pillar
    -Wahacze regulowane przód i tył Skunk2



    UKŁAD HAMULCOWY:
    - SWAP układu hamulcowe z VTI
    - Tarcze przód 282mm, tył 260mm
    - Pompa od VTI
    - Płyn Motul DOT 5.1

  • Car Audio

    - Radio Alpine 9885R
    - Głosniki Alpinie SPS 171A
    - Subwoofer Lanzar Max Pro1240D
    - Wzmacniacz Hifonics TX880
    - Kondensator Toxic 1F
    - Kable i bezpiecznik Dietz

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda z załączonych vtec'iem :D

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plus:
    - Mina kierowców mocnych "seryjniaków" po 250KM jak zostają w tyle za starą hondą :D
    -spalanie

    Minus:
    - Honda nie ma minusów ;)

  • Marzę o...

    Skyline

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda NS1 80
  • BMW 3
  • Audi 100
  • Peugeot Trekker 50
  • Derbi Senda SM
  • Piaggio Liberty 50

Co robią kierowcy na PJ