Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Zabrze
1242 cm3
145 KM
196 Nm
6.00 s
Kola Schmidt TH LINE 7 & 8 + 175/50 R 13 Bridgestone POTENZA
Samochod zostal rozebrany do golej " blachy" i calkowicie odremontowany. Przy skladaniu zostaly zastosowane prawie wszystkie czesci NOWE o ile to bylo mozliwe.
Wiecej zdjec z budowy na www.taquito.fotosik.pl
Silnik z Fiata Palio seryjnie 73km po niewielkim 30 tys przebiegu
+ obrabiana glowica
+ obrabiany kolektor dolotowy
+ wieksza przepustnica
+ dolot fi 48 stal nierdzewna
+ turbo k03s
+ pompa paliwa PGT
+ IC dorabiany
+ sterowanie smt6
+ dwie mapy 0.5 i 0.8 bara
Dwa kubelki Speed
pasy szelkowe 4 pkt SPARCO
kierownica Raid HP 28cm w swobonym kreceniu na postoju pomaga elektryczne wspomaganie
zegary przerobione na elektroniczne z seicento mpi + 3 dodatkowe wskazniki informujace o pracy silnika
Wnetrze bez wygluszen oklejone czarnym welurkiem
Podsufitka i slupki w jasnej alkantarze
Gwint FK konigsport z regulacja twardosci
Stabilizator przedni z ccs + poliuretanowe wkladki
Koncowki drazkow Febi bilstein
Krotka przekladnia kierownicza
Gumy zawieszenia zastapione wkladkami od powerflexa
Przednie hamulce: Zaciski 240 mm z palio + tarcza wentylowana z pandy jtd 240mm
Przewody giete w stalowym oplocie Goodride
jakis brzeczek....
Wyjazd nad morze a pozniej na CultStyle 2010
Wiecej mocy :d w 2011
same plusy, i ciagle cos zmieniam aby bylo ich jeszcze wiecej............
Najladniejsze i 2 najnizsze Cinquecento Borki 2010
kilka pucharkow na zlotach tuningowych
1 wsze miejsce w klasie 5A w Kamieniu Slaskim na 1/4 mili
wysokiej 13 stce na 1/4 mili w 2011